Raport Strategiczny IAB Polska Internet 2010

11/11/2015

Udostępniamy „Raport strategiczny IAB Polska Internet 2010 Polska – Europa – Świat”, wydany we współpracy z VFP Communications Ltd. – wydawcą miesięcznika Media & Marketing Polska. Niniejszy Raport strategiczny jest już ósmym w kolejności rocznym podsumowaniem działalności prowadzonej na rynku internetowym i interaktywnym w naszym kraju. Zachęcamy do lektury!

Raport strategiczny IAB Polska Internet 2010 Polska – Europa – Świat to już ósme z kolei roczne podsumowanie działalności rynku internetowego w naszym kraju. W tym roku w prace nad raportem zaangażowała się rekordowa liczba 140 autorów, uznanych ekspertów branży internetowej, którzy aktywnie działają w grupach roboczych IAB Polska i wspierają rozwój branży interaktywnej. Dzięki ich pracy oraz zaangażowaniu biura IAB Polska dokument został w znacznym stopniu rozbudowany i uzupełniony o nowe zagadnienia. W celu wzbogacenia wartości merytorycznej raportu, w tym wydaniu do niektórych rozdziałów dodano prognozy na rok 2011 oraz nowe zagadnienia:

  • Adserwery
  • Aplikacje mobilne
  • PR online
  • Smartphony i tablety
  • Telewizje i radia internetowe
Współpraca i konsultacje ze wszystkim autorami, którzy byli zaangażowani w pisanie raportu strategicznego zaowocowała stworzeniem jego obecnej struktury oraz powstaniem nowych rozdziałów. W tym roku raport strategiczny jest wyjątkowo obszerny, co wskazuje na to jak szybko i wielokierunkowo rozwija się rynek internetowy w Polsce. Bardzo dziękuję wszystkim autorom za zaangażowanie oraz czas poświęcony na tworzenie najważniejszego dokumentu dla branży.
Raport strategiczny IAB Polska Internet 2010 Polska – Europa – Świat jest efektem godnej podziwu pracy i zaangażowania wszystkich osób, które przyczyniły się do jego powstania, co obok jego zawartości merytorycznej, na którą składa się bogata wiedza specjalistów oraz liczne insight’y, daje najlepszy wyraz dobrym nastrojom panującym w branży on-line.

Raport strategiczny jest dokumentem, który przedstawia rzeczywisty obraz polskiej branży internetowej. Na przestrzeni lat zyskał miano rzetelnego i wiarygodnego źródła informacji dla przedstawicieli rynku i marketerów.

Wszystkim autorom raportu serdecznie dziękujemy za zaangażowanie, wsparcie i poświęcony czas, zaś czytelników zapraszamy do jego lektury, życząc dalszych sukcesów całej branży interaktywnej!

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.