Najważniejsze podsumowanie
polskiego rynku digital

Spis treści

• Wstęp

CZ. I • POLSKI RYNEK INTERNETOWY

• Internet w Polsce

Insight Grupy Blix: Dostęp do internetu w Polsce – mobile first

Case study TikTok: Jak w tydzień dotrzeć do 13 mln osób i zbudować świadomość ważnego społecznie problemu – TikTok jako partner i platforma komunikacji projektu „MŁODE GŁOWY. Otwarcie o zdrowiu psychicznym” Fundacji UNAWEZA

Advertorial Wyborcza.pl: Subskrypcje – jak pozyskujemy użytkowników

• Rynek e‑commerce i retail media

Case study AdsHero: Wkrótce każdy media plan będzie zawierał retail medi

CZ. II • KOMUNIKACJA MARKETINGOWA ONLINE

• Wydatki na reklamę online

• Display

Advertorial Questpass: Questvertising – skuteczność nowego podejścia do reklamy digitalowej w świetle badań i studium przypadku

• Reklama wideo

Case study TikTok: Prosty przepis na zaangażowanie społeczności TikToka: wykorzystanie twórców – launch Knorr Chrupiący Kurczak

Insight Audience Media Group: Generacja Z, czyli pokolenie streamingu

Opracowanie TVN Media: Czy mariaż technologii online z telewizją zadziałał w Polsce? Co się wydarzyło po komercyjnym uruchomieniu produktu Addressable TV i co nas czeka w kolejnych miesiącach? 

• Programmatic

• SEM

Case study Full Stack Experts: Efektywna aktywacja first-party data – niezbędny element strategii w obszarze działań SEM

• Reklama mobilna

• Social media

Advertorial Bluerank: Aktywizacja społeczności w świecie maszyn rolniczych

• E‑mail marketing

• Content marketing

• Digital PR

• Influencer marketing

• Gaming

• Esport

• Digital Out-of-Home

• Audio online

 CZ. III • DZIAŁALNOŚĆ IAB POLSKA

• Podsumowanie istotnych wydarzeń prawnych

• Działalność edukacyjna IAB Polska

• Jakość i wpływ środowiskowy reklamy online

Materiały Sponsorów: Case study, Advertorial, Opracowanie, Insight