Członkowie 

IAB Polska 

Przystąp do IAB Polska

Dołącz do największej organizacji zrzeszającej podmioty działające w branży digital  twórz z nami polski rynek reklamy cyfrowej.

Firmy członkowskie

 Zrzeszamy ponad 230 kluczowych firm działających na rynku interaktywnym w Polsce. Wśród naszych członków znajdują się najważniejsze portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne i reklamodawcy.

Grupy robocze i eksperci IAB Polska

Przedstawicielie firm członkowskich IAB Polska mają możliwość aktywnego udziału w grupach roboczych, które zajmują się kluczowymi kwestiami w zakresie reklamy internetowej. Eksperci IAB Polska to osoby najbardziej zaangażowane merytorycznie w prace kilkunastu grup roboczych.

Blog IABLKO

IABLKO.pl to miejsce, w którym publikujemy najbardziej aktualne artykuły nt. szeroko pojętego digital marketingu, tworzone przezz naszych eksertów i przedstawicieli grup roboczych. Prezentują tam case studies, raporty oraz podejmują się analizowania zjawisk związanych z daną grupą roboczą.

Kodeks Programmatic

Kodeks określa osobne standardy i praktyki dla wszystkich uczestników łańcucha programmatic, którzy zobowiązują się do przestrzegania określonych kryteriów i zasad obowiązujących w obszarze, za który odpowiadają. Sprawdź, jak dołączyć do inicjatywy.