Członkowie
IAB Polska
![ob1 (12)](https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2020/06/ob1-12.png)
Przystąp do IAB Polska
Dołącz do największej organizacji zrzeszającej podmioty działające w branży digital twórz z nami polski rynek reklamy cyfrowej.
![ob1 (13)](https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2020/06/ob1-13.png)
Firmy członkowskie
Zrzeszamy ponad 230 kluczowych firm działających na rynku interaktywnym w Polsce. Wśród naszych członków znajdują się najważniejsze portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe, agencje interaktywne i reklamodawcy.
![ob1 (14)](https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2020/06/ob1-14.png)
Grupy robocze i eksperci IAB Polska
Przedstawicielie firm członkowskich IAB Polska mają możliwość aktywnego udziału w grupach roboczych, które zajmują się kluczowymi kwestiami w zakresie reklamy internetowej. Eksperci IAB Polska to osoby najbardziej zaangażowane merytorycznie w prace kilkunastu grup roboczych.
![ob1 (15)](https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2020/06/ob1-15.png)
Blog IABLKO
IABLKO.pl to miejsce, w którym publikujemy najbardziej aktualne artykuły nt. szeroko pojętego digital marketingu, tworzone przezz naszych eksertów i przedstawicieli grup roboczych. Prezentują tam case studies, raporty oraz podejmują się analizowania zjawisk związanych z daną grupą roboczą.
![ob1 (16)](https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2020/06/ob1-16.png)
Kodeks Programmatic
Kodeks określa osobne standardy i praktyki dla wszystkich uczestników łańcucha programmatic, którzy zobowiązują się do przestrzegania określonych kryteriów i zasad obowiązujących w obszarze, za który odpowiadają. Sprawdź, jak dołączyć do inicjatywy.