Webinary IAB Polska

Tu znajdziesz nagrania webinarów, które organizowaliśmy w ostatnim czasie. Wydarzenia są ułożone chronologicznie. Wybierz webinar, zarejestruj się i oglądaj!

NAGRANIA WEBINARÓW, KTÓRE JUŻ SIĘ ODBYŁY:

Cykl webinarów: Influencer marketing 2024

Data:  webinary odbywały się od stycznia do lipca  2024

Jak będzie wyglądał influencer marketing w 2024? Z jakimi wyzwaniami będą mierzyć się twórcy, reklamodawcy i agencje? Jak prawidłowo i skutecznie realizowć działania z zakresu współpracy z influencerami? Zapraszamy na cykl bezpłatnych webinaów Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska.

Webinar: Digital Out of Home – połączenie z siła digitalu 

Data:  11.06.2024, g. 12:00

Podczas webinaru będziemy analizować kontakt użytkownika z marką, wychodząc od kreacji kampanii na nośnikach DOOH, kontynuując opcje dotarcia na kolejnych ścieżkach i kanałach digital…  lub odwrotnie, kończąc ścieżkę kontaktu z marką na nośnikach DOOH jako doskonałym Drive to Store. Podczas spotkania definicję retargetingu odmienimy przez wszystkie przypadki i pokażemy go w rożnych opcjach internetowego digitalu.

Webinar: Digital Out of Home – skuteczny, mierzalny, obecny

Data: 16.04.2024 

Podczas webinaru pokażemy rolę Digital Out of Home jako kluczowego medium w strategii marketingowej – przedstawimy najnowsze trendy, opowiemy o tym, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe z wykorzystaniem tego medium oraz w jakim kierunku zmierza Digital Out of Home.

Webinar: Akt o usługach cyfrowych a digital marketing – co warto wiedzieć?

Data: 26.03.2024 | 11:00

Podczas webinaru poznasz zagadnienia związane z nowymi przepisami wdrożonymi przez UE – Digital Services Act w lutym br. Nowe regulacje nakładają na firmy cyfrowe w całej UE odpowiedzialność za treści zamieszczane na ich platformach w celu tworzenia bezpieczniejszego środowiska internetowego. Objęte są nim firmy internetowe, które świadczą usługi pośrednie i zapewniają użytkownikom dostęp do treści, produktów i usług. 

DIMAQ Voice: Consent Mode i WCAG

Data: 30.01.2024

Z webinaru dowiesz się, po co i jak zaimplementować consent mode. Powiemy także, jak wykorzystać zasady dostępności WCAG nie tylko w projektowaniu stron www, ale także innych doświadczeniach cyfrowych. 

Webinar: Influencer marketing rok po wydaniu rekomendacji UOKiK

Data: 23.11.2023, 10:30

Podczas wydarzenia opowiadamy o tym, jak z perspektywy agencji, reklamodawców, UOKiK i samych influencerów zmieniła się branża influencer marketingu przez ostatni rok obowiązywania rekomendacji w zakresie oznaczania treści reklamowych  w mediach społecznościowych. Odpowiadamy również na najważniejsze pytania. 

Webinar: AI w social media

Data: 08.11.2023, 14:00

Podczas wydarzenia dowiesz się, jak wykorzystywać rozwiązania AI w audio i wideo. Poznasz obrazy, efekty i filtry AI w social mediach. Dowiesz się, jakie przepisy prawne mogą zostać naruszone, gdy wprowadzasz dane do systemów AI, takich jak ChatGPT, Midjourney, Botwise czy Kristalic, a także  jak zabezpieczyć się przed możliwością wykorzystania AI przez agencję reklamową, z którą współpracujesz. 

IAB ExpertPanel: Raport E-commerce 2023

Data: 7.11.2023, 12:00

Raport to kompendium wiedzy o rynku polskich e-zakupów, które ukazało się właśnie po raz 11. O wnioskach z publikacji, współczesnym rynku e-commerce, trendach i prognozach rozmawiać będą uczestnicy ExpertPanelu. Zapraszamy!

Webinar: Marketing napędzany przez AI

Data: 14.06.2023, 11:00

Z webinaru dowiesz się, jak sztuczna inteligencja może usprawnić Twoje działania marketingowe, od Google Ads, content marketingu, automatyzację procesów po optymalizację działań SEO. Poznasz case studies realnych kampanii największych marek z użyciem AI.

Webinar: Porozmawiajmy o e-mail marketingu

Data: 1.03.2023, 11:00

Podczas wydarzenia nasi eksperci mówią o tym,  jak prowadzić skuteczne działania e-mail marketingowe w odpowiedzi na wyzwania współczesnego świata. Z webinaru dowiesz się, jakie są trendy w e-mail marketingu na 2023 oraz co to jest standard BIMI i jak go wdrożyć. Nauczysz się, jak budować i wykorzystywać bazę własną oraz jak angażować poprzez e-mail marketing. Poznasz także wyniki badania e-mail marketingu przed i po pandemii.