Kodeks Programmatic

Dołącz do naszej inicjatywy – Dobrych Praktyk Reklamy

Czym jest Kodeks i co zawiera ? 

Kodeks określa osobne standardy i praktyki dla wszystkich uczestników łańcucha programmatic, którzy zobowiązują się do przestrzegania określonych kryteriów i zasad obowiązujących w obszarze, za który odpowiadają.

Wszystko po to, aby zapewnić jakość, bezpieczeństwo oraz przejrzystość w wykorzystaniu programmatic w kampaniach wszystkim zaangażowanym w proces podmiotom działającym na polskim rynku. Polska wersja Kodeksu powstała na licencji niemieckiej organizacji branżowej BVDW, stanowiącej część globalnej sieci IAB. Code of Conduct Programmatic Advertising od 2016 roku funkcjonuje w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Lokalna wersja dokumentu, opracowana przez przedstawicieli Grupy Roboczej Programmatic IAB Polska, w pełni pokrywa się ze swoim pierwowzorem.

Kto może zostać sygnatariuszem Kodeksu ? 

Sygnatariuszami Kodeksu mogą zostać wszyscy uczestnicy rynku, którzy chcą brać udział w podnoszeniu jakości i standardów modelu programatycznego w Polsce:

  • reklamodawcy
  • agencje
  • platformy DSP oraz SSP
  • sieci reklamowe
  • wydawcy
  • platformy DMP
  • dostawcy danych
  • dostawcy narzędzi do weryfikacji

Zapraszamy zarówno firmy członkowskie IAB Polska, jak i pozostałych niezrzeszonych uczestników rynku.

Zostań sygnatariuszem Kodeksu Dobrych Praktyk
Reklamy Programmatic

zapoznaj się z treścią kodeksu

zapoznaj się
z warunkami przystąpienia

wyślij wniosek na:
kdprp@iab.org.pl

wnieś opłatę

poczekaj na potwierdzenie, znak kodeksu oraz zgodę na posługiwanie się nim

Masz pytania ?

Skontaktuj się ze mną!

[ możesz też pobrać naszą broszurę ]

Małgorzata Walendziewska

special programs manager
m.walendziewska@iab.org.pl
+48 516-218-654

Dlaczego warto dołączyć ?

  • Współtworzysz bezpieczny, przejrzysty ekosystem programmatic w Polsce
  • Udowadniasz, że jesteś pewnym partnerem w biznesie, korzystającym z najbardziej efektywnych i aktualnych rozwiązań
  • Pomagasz usuwać z rynku podmioty stosujące złe praktyki
  • Oszczędzasz budżety – poprzez uporządkowany system i promocję sprawdzonych rozwiązań
  • Dołączasz do grona najważniejszych firm przestrzegających najwyższych standardów
  • Otrzymujesz prawo do posługiwania się logotypem Kodeksu i trafiasz do grona sygnatariuszy na stronie IAB Polska

Sygnatariusze Kodeksu