Poradnik reklamy wideo
Wideo jest dziś kluczowym filarem komunikacji marek. Jak wynika z badania IAB Polska/PwC AdEx, w 2024 roku reklama wideo osiągnęła wartość 1,83 mld zł – to 19% całego rynku reklamy online i aż 44% wzrostu rok do roku. Dynamiczny rozwój Smart TV, YouTube, TikToka...
IAB Polska/PWC AdEX Q2 2025
W pierwszym półroczu 2025 roku rynek reklamowy online osiągnął dynamikę wzrostu na poziomie 17%, a jego wartość osiągnęła 5,1 mld zł - wynika z najnowszej edycji badania IAB Polska/PwC Adex. W drugim kwartale 2025 roku ponownie odnotowano dwucyfrowe tempo rozwojowe...
Raport: Uwaga. Attention Zmienia zasady gry
IAB Polska opublikowała raport „Uwaga! Attention zmienia zasady gry”, który pokazuje, że pomiar uwagi staje się jednym z najważniejszych kierunków rozwoju marketingu cyfrowego. Aż 94% badanych potwierdza, że attention realnie wpływa na efektywność działań, a ponad...
Targetowanie kampanii reklamowej
Obecnie aż 91% internautów w Polsce korzysta z telefonów lub tabletów, a kampanie w tym środowisku stają się kluczowym elementem strategii marketingowych. W odpowiedzi na ten dynamiczny rozwój Grupa Robocza Mobile IAB Polska opublikowała najnowszy materiał...
Mapa Możliwości Retail Media
Rynek retail media – reklam opartych na przestrzeni i danych udostępnianych przez retailerów – rośnie w Polsce w tempie ok. 30% rok do roku (wg szacunków IAB Polska) i jest obecnie jednym z najgorętszych tematów w branży marketingowej. Odpowiadając na to dynamiczne...
IAB/PwC AdEx Q1’2025
W pierwszym kwartale roku 2025 roku rynek reklamowy cyfrowej odnotował dynamikę wzrostu na poziomie 18%, dzięki czemu pozyskał wartość ponad 2,3 mld zł. Pierwszy kwartał 2025 roku rozpoczął się bardzo dobrze dla rynku komunikacji cyfrowej. Wszystkie formaty...
Gracze vs niegracze. Kto jest lepszym konsumentem?
Gracze częściej kupują, wydają więcej i są bardziej lojalni wobec marek – wynika z najnowszego raportu „Gracze vs niegracze 2025”. Badanie zostało przeprowadzone przez przedstawicieli Grupy Roboczej Gry/Esport IAB Polska we współpracy z SW Reasearch. To pierwsze...
Siła zasięgu i zaufania. Jak wykorzystać potencjał portalu horyzontalnego w działaniach content marketingowych
Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do...
Suplement do Dobrych Praktyk Viewability w zakresie 3D Viewability
Prezentujemy Suplement do Dobrych Praktyk Viewability, będący odpowiedzią na dynamiczny rozwój środowisk trójwymiarowych, takich jak gry wideo, platformy metaverse oraz przestrzenie immersyjne, gdzie reklama przyjmuje coraz bardziej złożone formy. Dokument stanowi...
Raport: Formaty reklamowe mobile
Raport „Formaty Reklamowe Mobile 2025” to praktyczny przewodnik po ekosystemie reklamy mobilnej, stworzony przez ekspertów z Grupy Roboczej Mobile IAB Polska. Znajdziesz w nim nie tylko przegląd formatów, ale także ich zastosowanie w rzeczywistych kampaniach i...
zajrzyj na blog iablko
nasi eksperci z grup blogowych piszą dla Ciebie aktualne digitalowe artykuły
zapisz się na newsletter
otrzymuj newsy z rynku digital w Polsce
IAB POLSKA
Związek Pracodawców Branży Internetowej
ul. Puławska 39/77, 02-508 Warszawa
godziny pracy biura: 9.00 – 17.00
tel: 22 415 54 44
fax: 22 212 87 74
KRS 0000258896
NIP: 521-34-18-625
REGON: 140780831











zajrzyj na blog iablko
zapisz się na newsletter