2025baza wiedzyporadnikiwideo

Poradnik reklamy wideo

Wideo jest dziś kluczowym filarem komunikacji marek. Jak wynika z badania IAB Polska/PwC AdEx, w 2024 roku reklama wideo osiągnęła wartość 1,83 mld zł – to 19% całego rynku reklamy online i aż 44% wzrostu rok do roku. Dynamiczny rozwój Smart TV, YouTube, TikToka...

2025adexbaza wiedzybrand advertisingcontent marketingDigital Out-Of-Homeecommerceemailinfluencer marketingmedia społecznościowemobileprogrammaticreklama audioreklama natywnareklama onlineRetail MediaRTBrynek mobilnySEMtechnologiewideo

IAB Polska/PWC AdEX Q2 2025

W pierwszym półroczu 2025 roku rynek reklamowy online osiągnął dynamikę wzrostu na poziomie 17%, a jego wartość osiągnęła 5,1 mld zł - wynika z najnowszej edycji badania IAB Polska/PwC Adex. W drugim kwartale 2025 roku ponownie odnotowano dwucyfrowe tempo rozwojowe...

2025adexbaza wiedzyreklama online

IAB/PwC AdEx Q1’2025

W pierwszym kwartale roku 2025 roku rynek reklamowy cyfrowej odnotował dynamikę wzrostu na poziomie 18%, dzięki czemu pozyskał wartość ponad 2,3 mld zł.   Pierwszy kwartał 2025 roku rozpoczął się bardzo dobrze dla rynku komunikacji cyfrowej. Wszystkie formaty...

zajrzyj na blog iablko

nasi eksperci z grup blogowych piszą dla Ciebie aktualne digitalowe artykuły

zapisz się na newsletter

otrzymuj newsy z rynku digital w Polsce

IAB POLSKA

Związek Pracodawców Branży Internetowej

ul. Puławska 39/77, 02-508 Warszawa
godziny pracy biura: 9.00 – 17.00
tel: 22 415 54 44
fax: 22 212 87 74

KRS 0000258896
NIP: 521-34-18-625
REGON: 140780831