Social Media w czasach zarazy. Pobierz publikację w wersji polskiej i angielskiej.

04/20/2020

Przedstawiciele Grupy Roboczej Social Media, działającej w strukturach IAB Polska, opracowali blisko 30 stron oceny wpływu COVID-19 na konsumpcje mediów społecznościowych.

Eksperci z niezależnych podmiotów podsumowali najważniejsze zmiany, które widoczne są w wiodących kanałach social media w Polsce oraz rekomendacje, w jaki sposób można te zmiany wykorzystać w prowadzonym biznesie. Zachęcamy do lektury oraz refleksji nad obecnym modelem biznesowym. Być może czas kryzysu to idealny moment, aby zastanowić się, czy nie rozpocząć aktywności w mediach społecznościowych, rozszerzyć działania o dodatkowe medium lub zmienić sposób funkcjonowania firmy. W opracowaniu znalazły się analizy i rekomendacje wszystkich kluczowych kanałów:

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Pinterest
  • Snapchat
  • TikTok
  • Brainly
  • Messenger
  • WhatsApp
  • Tinder

Publikacja w wersji angielskiej dostępna TUTAJ.

Zapraszamy do lektury!

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.