Mobile marketing 2014 – zbiór case studies

11/10/2015

Zbiór case studies "Mobile marketing 2014" Eksperci Grupy Roboczej Mobile Marketing, działającej w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, opracowali drugi zbiór „mobilnych” case studies, który prezentuje najciekawsze kampanie ostatnich miesięcy. Opracowanie owego zbioru ma na celu zaprezentowanie potencjału oraz pokazanie aktualnych trendów marketingu mobilnego.

Eksperci Grupy Roboczej Mobile Marketing, działającej w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, opracowali drugi zbiór „mobilnych” case studies, który prezentuje najciekawsze kampanie ostatnich miesięcy. Opracowanie owego zbioru ma na celu zaprezentowanie potencjału oraz pokazanie aktualnych trendów marketingu mobilnego.

Autor: Grupa robocza Mobile marketing

Format pliku: PDF

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać?