Zapraszamy do lektury najnowszej publikacji Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska. To kolejna część dobrych praktyk z zakresu influencer marketingu, którą przygotowali najlepsi eksperci z branży. Tym razem dzielą się oni wiedzą na temat tego, jak krok po kroku prowadzic przetargi z influencerami.
Publikacja „Krok po kroku przez przetargi z influencerami” zawiera pięć artykłułów, które skupiają się na praktycznym wymiarze prowadzenia przetargów:
- Współpraca z influencerami
- Wskaźniki mierzalne, placementy i pola eksploatacji
- Kwestie prawne
- Wskazówki dla podmiotów publicznych
Publikacja zawiera także checklistę oraz odpowiedzi na najczęstsze pytania, które mogą pojawić się w tym obszarze.
Przewodnik ten kierujemy szczególnie do reklamodawców i agencji. Jest on kontynuacją dobrych praktyk w zakresie influencer marketingu przygotowanych w serwisie InfluencerMarketing.org.pl, w którym niebawem również zamieścimy materiały dotyczące przetargów.
Zapraszamy do lektury publikacji!