Odbierz świąteczną paczkę ze wszystkimi publikacjami 2023 IAB Polska!

12/21/2023
Pod świąteczną cyfrową choinką nie może zabraknąć prezentu od IAB Polska! Odbierz paczkę ze wszystkimi publikacjami IAB Polska z mijającego roku. Pobierz [70Mb] i korzystaj z digitalowej wiedzy zebranej w jednym miejscu!

W paczce znajdziesz:

Raporty IAB Polska

1. Raport Strategiczny INTERNET 2022/2023

2. Mapę Podmiotów Internetowych 2023/2024

3. Infografikę IAB Polska/ PwC 2022FY

4. Infografikę IAB Polska/ PwC 2023Q1

5. Infografikę IAB Polska/ PwC 2023H1

6. Raport “Jakość reklamy cyfrowej”

 

Publikacje i raporty Grup Roboczych

7.  Przewodnik po Content Marketingu 2022/2023

8.  Casebook Audio

9.  Casebook IAB MIXX Awards 2022

10.  Trendbook: Na zachodzie bez zmian: czyli dlaczego i komu PR jest potrzebny w 2023 roku?

11.  Przewodnik Po Social Media w Polsce, wyd. II, rozsz., 2023

12.  Skuteczny content marketing – jak inwestować i mierzyć?

13.  SEMBook 2023: Porady i case studies z zakresu SEO i PPC

14.  Przewodnik “AI w Social Media”

 

Webinary IAB Polska (zarejestruj się i obejrzyj nagranie)

15. Porozmawiajmy o e-mail marketingu [1.03.2023]

16. Real-time CSR AD 2023 [03.2023]

17. Marketing napędzany przez AI [06.2023

18.  Dlaczego i komu jest potrzebny PR w 2023? [04.10.2023]

19.  IAB ExpertPanel: Raport E-commerce 2023 [7.11.2023]

20.  AI w social media [08.11.2023]

21.  Influencer marketing rok po wydaniu rekomendacji UOKiK [23.11.2023]

 

Zapraszamy do pobrania i życzymy udanej świątecznej lektury oraz wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.