utworzone przez Marta Stępień | lut 7, 2025 | aktualności
Dlaczego warto tam być?
- PRO Experts Days to wyjątkowa okazja dla kadry managerskiej oraz osób zarządzających marketingiem w obszarach B2B i B2C.
- To miejsce, gdzie specjaliści w rozwoju i skalowaniu największych firm dzielą się wiedzą i doświadczeniem.
- Na scenach czekają na Was prezentacje pełne najnowszych raportów, prognoz i trendów rynkowych.
- Merytoryczne prezentacje, poparte case study i praktycznymi radami, wesprą Was w tworzeniu strategii na nadchodzące miesiące.
- Networking odbywa się w nowoczesnej przestrzeni sprzyjającej nawiązywaniu wartościowych kontaktów biznesowych.
Rejestracja i agenda na oficjalnej stronie wydarzenia.
PRO Experts Days posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że wydarzenie włączone jest do systemu punktacji w ramach recertyfikacji DIMAQ – certyfikatu kompleksowo potwierdzającego kwalifikacje digital marketingowe przyznawanego przez IAB Polska (więcej informacji TUTAJ). Posiadacze certyfikatu otrzymują 20 pkt za udział w tej konferencji.
Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.
utworzone przez Marta Stępień | lut 5, 2025 | aktualności
Medialna siła marki to zaktualizowane wydanie dobrze przyjętej książki Media 360. Od analityki do sprzedaży z 2016 roku, które zostało wzbogacone o nowe case studies oraz trendy w obszarze marketingu i komunikacji. Autorzy podejmują m.in. takie tematy jak mapping influencerów dla marki, znaczenie monitoringu mediów w kontekście szybkiego wykrywania kryzysów komunikacyjnych czy wykorzystanie analizy benchmarkngowej i SWOT w budowaniu strategii brandu.
Publikacja wprowadza czytelników w świat budowania medialności marki, bazując na modelu PESO autorstwa Giny Dietrich, który dzieli media na cztery kategorie (płatne, pozyskane, współdzielone oraz własne), wskazuje różnice pomiędzy marketingiem B2B (business-to-business) i B2C (business-to-client) i pokazuje, na co zwrócić uwagę w badaniu otoczenia konkurencyjnego.
Odbiorcy dowiedzą się także, co powinni wziąć pod uwagę przy wyborze narzędzi do monitoringu mediów, jakie frazy monitorować oraz jak czytać statystyki. W rozdziale dotyczącym opracowywania strategii autorzy zwracają uwagę na znaczenie researchu rynkowego oraz analizy benchmarkingowej i SWOT.
Z części poświęconej komunikacji marki z klientami czytelnicy dowiedzą się, jak tworzyć persony oraz jak wykorzystać influencerów i real time marketing w komunikacji marki.
W rozdziale “Wokół marki” autorzy skupiają się na metodach poszukiwania insightów, analizie emocji powstających wokół brandu na podstawie wydźwięku publikacji, a także budowaniu zaufania wobec marki i pozyskiwania jej naturalnych ambasadorów. W ostatnich rozdziałach czytelnicy poznają sposoby na przewidywanie oraz zarządzanie kryzysem wizerunkowym przy zastosowaniu narzędzi do monitorowania mediów i dowiedzą się, jak profesjonalnie i kompleksowo mierzyć medialność swojego brandu.
E-book Medialna siła marki jest dostępny do pobrania bezpłatnie na stronie IMM >
Ta publikacja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.
utworzone przez Agata | lut 4, 2025 | aktualności
W konkursie IAB MIXX Awards 2024 o statuetki walczyło 155 kampanii, z których jury wyłoniło 43 projekty, które uzyskały 55 nominacji, w 16 kategoriach.
2024 był dla nas rokiem podsumowań. Jako IAB Polska obchodziliśmy 25-lecie istnienia – taka rocznica to dobra okazja do przyjrzenia się przemianom, jakie dokonały się w tym czasie w reklamie cyfrowej i całym ekosystemie digitalowym. A było ich naprawdę wiele. Wystarczy tylko porównać pierwsze reklamy online – czarne, statyczne bannery z call to action z 1994 roku i dzisiejsze rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję, które są już codziennością marek i marketerów w każdej niemal branży.
Digital dziś to nie dodatek do marketingu, ale jego główny motor, który już dawno przekroczył Rubikon połowy wydatków na działania reklamowe. I taki obraz rynku marketingu online zobaczyliśmy w zgłoszeniach do konkursu IAB MIXX Awards 2024 – rozwojowi technologicznemu towarzyszą coraz bardziej kreatywne formy przekazu, które w sposób przemyślany dopasowane są do grupy docelowej
– mówią Włodzimierz Schmidt i Robert Wielgo, Zarząd IAB Polska
Casebook IAB MIXX Awards 2024 zawiera szczegółowe case studies wszystkich zwycięskich projektów. Dostępny jest jako serwis online i publikacja pdf.
Szczegółowe informacje TUTAJ >
utworzone przez Agata | lut 3, 2025 | aktualności
Celem autorów było przekonanie czytelników, że AI to nie ciekawostka czy wróg edukacji, ale technologia, która może zostać włączona w metodę nauczania, zwiększając jej rezultaty. Sztuczna inteligencja jest tu potraktowana jak jedna z wielu propozycji dydaktycznych, dzięki którym można osiągnąć cel – sukces edukacyjny przy sporej dawce dobrej zabawy.
Każdy z proponowanych scenariuszy zawiera elementy kluczowe dla nauczyciela przygotowującego się do jego realizacji: cele edukacyjne oraz zapisy z podstawy programowej, czas trwania, metody i techniki pracy, uwagi metodyczne, niezbędne materiały dydaktyczne, opis wykorzystanych narzędzi, przebieg zajęć oraz propozycje materiałów pomocniczych (dla uczniów lub nauczyciela). Scenariusze można dowolnie wykorzystywać i modyfikować.
Zapraszamy do lektury i wykorzystania scenariuszy!
utworzone przez Agata | sty 30, 2025 | aktualności
Dzięki podejściu OutThink, OutPace, OutGrow PHD pomaga markom wyprzedzać konkurencję, napędzać innowacyjny rozwój i osiągać dynamiczny wzrost biznesu. Integrując kreatywność, zaawansowaną technologię i talent, zdobyła prestiżowy tytuł Agency Network of the Year 2024. PHD redefiniuje przyszłość mediów, dostarczając strategiczne i nowatorskie rozwiązania.
Jako agencja mediowa, która nieustannie dąży do innowacji, cieszymy się, że możemy uczestniczyć w kształtowaniu przyszłości branży cyfrowej. Nasza filozofia Intelligence. Connected. pozwala nam integrować dane, technologię i kreatywność, a tym samym przyczyniać się do tworzenia nowych standardów w ekosystemie mediów. Jesteśmy gotowi na dalszy rozwój, wymianę wiedzy i wspólne działania na rzecz postępu w branży” – mówi Maria Kiełczyńska, Managing Director PHD.
W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.
utworzone przez Agata | sty 29, 2025 | aktualności
AdFusion tworzy autorską platformę DSP opartą na sztucznej inteligencji, zapewniającą pozyskiwanie jakościowego ruchu, precyzyjne targetowanie oraz skuteczną ochronę przed ad fraudami. Dzięki integracji danych z wielu źródeł oraz eksperckiej obsłudze AdFusion umożliwia klientom efektywne zarządzanie budżetami reklamowymi w bezpiecznym środowisku. Rozwiązania oferowane przez agencję odpowiadają na kluczowe wyzwania branży: jakość, bezpieczeństwo i wysokie KPI.
„Przystąpienie AdFusion do IAB Polska to dla nas szansa, aby dołączyć do rozmów na temat przyszłości reklamy programmatycznej w Polsce. Dynamiczny rozwój tego rynku niesie za sobą wiele wyzwań – zarówno technologicznych, jak i systemowych, związanych z rosnącą presją regulacyjną czy dominacją globalnych graczy.
Jako członek Grupy Roboczej Programmatic chcemy przyczynić się do budowania bardziej transparentnego i zrównoważonego ekosystemu, który odpowiadałby na potrzeby reklamodawców, wydawców i użytkowników.
Szczególnie zależy nam na kwestiach związanych z jakością ruchu, bezpieczeństwem danych i efektywnością kampanii – to obszary, które wymagają wspólnej pracy i jasno wypracowanych standardów, a IAB Polska jest do tego najlepszą platformą – mówi Tomasz Kąkol, COO agencji AdFusion
W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.