Aż 3 statuetki dla polskiej agencji GONG podczas europejskiego IAB MIXX Awards

07/22/2024
18 lipca br. odbyła się gala wręczenia nagród IAB MIXX Awards Europe. W konkursie laury zebrała między innymi polska agencja GONG za kampanię dla ING Banku Śląskiego.

Tegoroczni laureaci zaprezentowali swoje osiągnięcia w 21 kategoriach konkursowych. Agencja Gong wywalczyła jedną złotą i dwie srebrne statuetki za kampanię skierowaną do dzieci: ING Bank Śląski S.A. ‘ING City in Roblox: The Hacked Roblox Concert’ by Gong 

Kampania zdobyła złoto w kategorii In-Gaming Campaign oraz srebro w kategoriach Influencer Marketing Campaign i Virtual Augmented Reality or New Technologies Campaign.

Serdeczne gratulacje!

Pełna lista finalistów dostępna jest na stronie IAB Europe.

Tegoroczna gala wręczenia nagród odbyła się wirtualnie, a pełne nagranie nadal można obejrzeć tutaj.

 

Zgłoszenia do polskiej edycji IAB MIXX Awards już trwają! Pokaż, jak zwycięża się w digitalu i zgłoś swoją kampanię: mixx-awards.pl

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.