Aż 3 statuetki dla polskiej agencji GONG podczas europejskiego IAB MIXX Awards

07/22/2024
18 lipca br. odbyła się gala wręczenia nagród IAB MIXX Awards Europe. W konkursie laury zebrała między innymi polska agencja GONG za kampanię dla ING Banku Śląskiego.

Tegoroczni laureaci zaprezentowali swoje osiągnięcia w 21 kategoriach konkursowych. Agencja Gong wywalczyła jedną złotą i dwie srebrne statuetki za kampanię skierowaną do dzieci: ING Bank Śląski S.A. ‘ING City in Roblox: The Hacked Roblox Concert’ by Gong 

Kampania zdobyła złoto w kategorii In-Gaming Campaign oraz srebro w kategoriach Influencer Marketing Campaign i Virtual Augmented Reality or New Technologies Campaign.

Serdeczne gratulacje!

Pełna lista finalistów dostępna jest na stronie IAB Europe.

Tegoroczna gala wręczenia nagród odbyła się wirtualnie, a pełne nagranie nadal można obejrzeć tutaj.

 

Zgłoszenia do polskiej edycji IAB MIXX Awards już trwają! Pokaż, jak zwycięża się w digitalu i zgłoś swoją kampanię: mixx-awards.pl

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.