Gen Z Mindset
W odpowiedzi na zmieniające się pokolenia konsumentów, będących odbiorcami działalności e-commerce – tegoroczna edycja skupia się na adaptacji strategii marketingowych i sprzedażowych do potrzeb generacji Z.
Pierwsi przedstawiciele tego pokolenia skończyli w tym roku 28 lat, co oznacza, że już teraz mają sporą siłę nabywczą, a wkrótce będą stanowić główną część rynku konsumenckiego. Warto więc wiedzieć, jakie działania podjąć, by przygotować na to swój e-biznes.
Dlaczego warto wziąć udział?
Uczestnicy Konferencji dowiedzą się m.in.:
- Jak interakcje pokolenia Z z erą cyfrową wpływają na ich decyzje, jako konsumentów?
- Jak Gen Z przetwarza informacje i jakie ma oczekiwania wobec marek ze świata online?
- Jak cechy tego pokolenia, takie jak intuicyjne i dynamiczne korzystanie z sieci wpływają na ich zachowania konsumenckie?
- Jak przygotować e-commerce na czasy, w których główną siłą nabywczą będą cyfrowi tubylcy?
- Jak stworzyć strategię marketingową, odpowiadającą wartościom Gen Z tj. autentyczności, personalizacji i dialogu z markami?
- Jakich narzędzi i metod użyć, by angażować pokolenie Z?
Będzie to doskonała okazja ku temu, by poznać strategiczne rozwiązania, pozwalające dostosować działania do ery, w której główną część klientów e-commerce będą stanowić Zetki.
Szczegółowe informacje o wydarzeniu, program oraz bilety są dostępne pod linkiem: https://bit.ly/3WiAx8k
W imieniu swoim i organizatora – serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w Konferencji!