Patronat IAB Polska: Ideo Force organizuje 8. edycję Konferencji Lunch z e-commerce

07/17/2024
Agencja e-marketingu i e-commerce Ideo Force zaprasza na 8. edycję Konferencji Lunch z e-commerce, która jest organizowana pod hasłem "Gen Z Mindset". Wydarzenie odbędzie się już 6 września w Warszawie i zostało objęte patronatem honorowym IAB Polska.

Gen Z Mindset

W odpowiedzi na zmieniające się pokolenia konsumentów, będących odbiorcami działalności e-commerce – tegoroczna edycja skupia się na adaptacji strategii marketingowych i sprzedażowych do potrzeb generacji Z.

Pierwsi przedstawiciele tego pokolenia skończyli w tym roku 28 lat, co oznacza, że już teraz mają sporą siłę nabywczą, a wkrótce będą stanowić główną część rynku konsumenckiego. Warto więc wiedzieć, jakie działania podjąć, by przygotować na to swój e-biznes.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy Konferencji dowiedzą się m.in.:

  • Jak interakcje pokolenia Z z erą cyfrową wpływają na ich decyzje, jako konsumentów?
  • Jak Gen Z przetwarza informacje i jakie ma oczekiwania wobec marek ze świata online?
  • Jak cechy tego pokolenia, takie jak intuicyjne i dynamiczne korzystanie z sieci wpływają na ich zachowania konsumenckie?
  • Jak przygotować e-commerce na czasy, w których główną siłą nabywczą będą cyfrowi tubylcy?
  • Jak stworzyć strategię marketingową, odpowiadającą wartościom Gen Z tj. autentyczności, personalizacji i dialogu z markami?
  • Jakich narzędzi i metod użyć, by angażować pokolenie Z?

Będzie to doskonała okazja ku temu, by poznać strategiczne rozwiązania, pozwalające dostosować działania do ery, w której główną część klientów e-commerce będą stanowić Zetki.

Szczegółowe informacje o wydarzeniu, program oraz bilety są dostępne pod linkiem: https://bit.ly/3WiAx8k

W imieniu swoim i organizatora – serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w Konferencji!

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.