Rewolucja w reklamie CTV z Ad Creative ID Framework (ACIF). Webinar Tech Lab.

07/17/2024
Czy kiedykolwiek szukałeś/aś sposobu na śledzenie swoich reklam CTV tak samo, jak śledzi się sprzedaż produktów w handlu detalicznym? Ad Creative ID Framework (ACIF) to przełom w reklamie CTV. Podejście ACIF do rejestracji reklam, podobne do kodu UPC, wspiera efektywne zarządzanie kampaniami i pomiar w celu poprawy ROI.

Tech Lab i IAB Europe zaprasza na webinar, w którym poznasz narzędzie ACIF, dowiesz się o problemach, które rozwiązuje, a także o związku między ACIF a najnowszymi aktualizacjami VAST oraz krokach, które Twoja organizacja może podjąć, aby uczestniczyć w ewoluującym łańcuchu dostaw CTV i reklam wideo.

To bezpłatne wydarzenie online odbędzie się 23 lipca , a poprowadzą je przedstawiciele Tech Lab, z udziałem ekspertów branżowych z NBCUniversal, VAB i Freewheel.

Data: 23 lipca br.

Godz.: 13:00 – 14:00

Więcej na oficjalnej stronie wydarzenia.

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.