Jak rozwijać kompetencje z zakresu e-marketingu? – zapraszamy na studia podyplomowe Uczelni Łazarskiego

07/20/2016

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego i Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zapraszają na studia podyplomowe E-marketing w praktyce. To idealna propozycja dla marketerów, którzy pragną poszerzyć swoje kompetencje o obszar digital i stać się prawdziwymi specjalistami od marketingu zintegrowanego.

Studia podyplomowe E-marketing w praktyce umożliwiają uzyskanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego e-marketingu, w tym w szczególności: wykorzystywania nowych  mediów, realizacji projektów internetowych, prowadzenia kampanii online, mechanizmu, wykorzystania i analizy badań prowadzonych w sieci, planowania strategii i zarządzania marką, modeli biznesowych i nowoczesnych narzędzi do prowadzenia e-biznesu, e-commerce, social i marketingu zintegrowanego. Program uwzględnia dodatkowo Multichannel i Omnichannel oraz bieżące trendy społecznościowe jak blogging i vlogging.

Studia przygotowują także do egzaminu DIMAQ– Digital Marketing Qualification.  To międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, który  definiuje niezbędny poziom wiedzy i kompetencji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego, pozwala na jego porównywanie i ewaluację.

E-marketing w praktyce to studia realizowane zgodnie z ideą Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego: kształcenia praktyków przez praktyków, a zajęcia prowadzą eksperci z branży internetowej z wieloletnim doświadczeniem w biznesie.

Studia kierowane są do osób, które chcą zgłębić swoją wiedzę nie tylko na poziomie teoretycznym, ale także poprzez rozbudowane ćwiczenia warsztatowe i case studies, które przygotowują absolwentów pracy zawodowej, zarówno w firmach klienckich, jak i agencjach reklamowych czy domach mediowych.

Szczegółowe informacje na temat rekrutacji oraz pełny program studiów znaleźć można na stronie Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. Rekrutacja trwa do 30 września.

 

Czytaj także