Aneta Mondry-Gałecka, Marketing Technology Director, Bluerank

Aneta Mondry-Gałecka, Marketing Technology Director, Bluerank

We współpracy z naszymi Klientami od zawsze stawiamy na szczerą komunikację, rekomendujemy rozwiązania zmierzające do osiągnięcia ich celów biznesowych i realizujemy usługi z najwyższą starannością. Teraz możemy to dodatkowo wykazać poprzez stempel QUALID, który określa standardy najwyższej jakości reklamy cyfrowej.

Jeśli branża i Klienci będą znali i rozumieli stempel jakości QUALID – zwiększy się zaufanie do firm wyróżniających się tym znakiem oraz ich rekomendacji i stosowanych narzędzi, których celem jest ochrona biznesu przed złymi praktykami. Do tego potrzebna jest silna grupa wydawców, agencji, domów mediowych i sieci reklamowych, która przystąpi do programu i wykaże, że stosuje te same, wysokie standardy. Warto być w tym gronie, dlatego zachęcam do certyfikacji i ciągłej pracy nad poprawą jakości reklamy cyfrowej.

Elżbieta Kondzioła, online sales director Lovemedia, szef grupy roboczej Programmatic przy IAB Polska

Elżbieta Kondzioła, online sales director Lovemedia, szef grupy roboczej Programmatic przy IAB Polska

Dzięki programom takim jak QUALID, określającym standardy i propagującym skuteczne rozwiązania, które wpływają na poprawę jakości i bezpieczeństwa reklamy cyfrowej, wzrasta świadomość wszystkich uczestników ekosystemu jak i również zaufanie do niego. Lovemedia specjalizuje się w precyzyjnym targetowaniu emisji reklam do dedykowanych profili użytkowników, a tylko utrzymanie wysokich standardów przy realizacji kampanii umożliwia efektywne działania i tym samym utrzymanie stałej i długofalowej współpracy z naszymi Kontrahentami.

Przystąpienie do programu było naturalnym krokiem, mającym na celu potwierdzenie bezpieczeństwa i jakości realizowanych przez nas kampanii. Z uwagi na mnogość podmiotów działających na rynku reklamy online, wybór partnerów do współpracy staje się coraz trudniejszy, programy takie jak QUALID, potwierdzające stosowanie określonych standardów w organizacji, bardzo go ułatwiają i wyróżniają firmy, które przeszły weryfikację i szkolenie. Zachęcam wszystkie firmy, którym zależy na poprawie jakości i bezpieczeństwa reklamy internetowej do zgłoszenia się do QUALID i promowania tego znaku wśród swoich partnerów biznesowych.

MAGDALENA STĘPIŃSKA-PONGANIS DIGITAL SUPERVISOR, MOVIads

MAGDALENA STĘPIŃSKA-PONGANIS DIGITAL SUPERVISOR, MOVIads

W MOVIads z zaangażowaniem propagujemy rozwiązania mające pozytywny wpływ na wzrost bezpieczeństwa i zaufania do reklamy internetowej jako medium o coraz większym znaczeniu w komunikacji marketingowej. Weryfikacja oraz certyfikacja obszarów, które mają kluczowy wpływ na skuteczność prowadzonych działań są podstawą jakościowej, mierzalnej i efektywnej komunikacji marketingowej w obszarze digital, a przystąpienie do Programu jest potwierdzeniem jakości produktów, które oferujemy naszym Reklamodawcom.
Szkolenie QUALID ugruntowało moją wiedzę dotyczącą komunikacji marketingowej w środowisku cyfrowym. Zarówno w marketingu tradycyjnym, jak i cyfrowym konieczne jest utrzymanie standardów, których znajomość jest niezbędna, aby realizowane działania były efektywne.

Program QUALID stworzony przez podmioty zrzeszone w IAB Polska, integruje uczestników branży digital, promuje sprawdzone i bezpieczne rozwiązania, edukuje oraz zwraca uwagę na wszystkie istotne aspekty związane z działalnością w obszarze digital. Uczestnictwo w tym Programie jest niezbędną aktywnością budującą jakościowy ekosystem reklamowy w Polsce

Małgorzata Pogorzelska Product and Communication Strategist, p.o. Dyrektor Operacyjny, Produkt, Wirtualna Polska Media

Małgorzata Pogorzelska Product and Communication Strategist, p.o. Dyrektor Operacyjny, Produkt, Wirtualna Polska Media

Dla lidera technologii potwierdzenie jego działań przez zaufany zewnętrzny podmiot, jakim jest IAB, to najważniejsza korzyść. Jesteśmy bezpiecznym medium i partnerem, dla którego ciągła poprawa jakości świadczonych usług cyfrowych jest priorytetem. Jako pierwszy wydawca zdobyliśmy złoty QUALID, a w ślad za nami poszła konkurencja.  

QUALID określa standardy, których każda firma działająca w internecie powinna przestrzegać, jeśli chcemy by internet był bezpiecznym i skutecznym medium jakościowej komunikacji i promocji.​ Sygnatariusze QUALID motywują kolejne firmy z branży do udziału w programie, co pozwala nam wszystkim tworzyć coraz lepsze środowisko dla użytkowników i marketerów. 

Nikodem Sarna, Senior Programmatic Manager – YOC

Nikodem Sarna, Senior Programmatic Manager – YOC

Przystąpienie do QUALID to korzyści dla firmy w dwóch obszarach: budowanie wiedzy w organizacji oraz jej postrzeganie przez partnerów biznesowych. W pierwszym z nich na pewno warto podkreślić konieczność przeszkolenia istotnej części zespołu w tematach obejmowanych przez QUALID, ale też rewizji procesów i narzędzi stosowanych w zakresie kontroli jakości. Dla pracowników oznacza to szansę na rozwój osobisty i większą pewność w kontaktach z klientami, a dla firmy jako całości wzrost świadomości na temat roli i wpływu na środowisko reklamy online. Drugi obszar wydaje mi się oczywisty – certyfikat niezależnego i uznanego na rynku podmiotu podnosi naszą wiarygodność i ułatwia budowanie relacji oraz zaufania wśród pracujących z nami partnerów.

Dla mnie, jako osoby, która przeszła szkolenie QUALID, to przede wszystkim aktualizacja wiedzy w zakresie jakości ruchu i poczucie większego zaangażowania w kształtowanie dobrych praktyk w naszej branży.