We współpracy z naszymi Klientami od zawsze stawiamy na szczerą komunikację, rekomendujemy rozwiązania zmierzające do osiągnięcia ich celów biznesowych i realizujemy usługi z najwyższą starannością. Teraz możemy to dodatkowo wykazać poprzez stempel QUALID, który określa standardy najwyższej jakości reklamy cyfrowej.
Jeśli branża i Klienci będą znali i rozumieli stempel jakości QUALID – zwiększy się zaufanie do firm wyróżniających się tym znakiem oraz ich rekomendacji i stosowanych narzędzi, których celem jest ochrona biznesu przed złymi praktykami. Do tego potrzebna jest silna grupa wydawców, agencji, domów mediowych i sieci reklamowych, która przystąpi do programu i wykaże, że stosuje te same, wysokie standardy. Warto być w tym gronie, dlatego zachęcam do certyfikacji i ciągłej pracy nad poprawą jakości reklamy cyfrowej.
Dzięki programom takim jak QUALID, określającym standardy i propagującym skuteczne rozwiązania, które wpływają na poprawę jakości i bezpieczeństwa reklamy cyfrowej, wzrasta świadomość wszystkich uczestników ekosystemu jak i również zaufanie do niego. Lovemedia specjalizuje się w precyzyjnym targetowaniu emisji reklam do dedykowanych profili użytkowników, a tylko utrzymanie wysokich standardów przy realizacji kampanii umożliwia efektywne działania i tym samym utrzymanie stałej i długofalowej współpracy z naszymi Kontrahentami.
Przystąpienie do programu było naturalnym krokiem, mającym na celu potwierdzenie bezpieczeństwa i jakości realizowanych przez nas kampanii. Z uwagi na mnogość podmiotów działających na rynku reklamy online, wybór partnerów do współpracy staje się coraz trudniejszy, programy takie jak QUALID, potwierdzające stosowanie określonych standardów w organizacji, bardzo go ułatwiają i wyróżniają firmy, które przeszły weryfikację i szkolenie. Zachęcam wszystkie firmy, którym zależy na poprawie jakości i bezpieczeństwa reklamy internetowej do zgłoszenia się do QUALID i promowania tego znaku wśród swoich partnerów biznesowych.
W MOVIads z zaangażowaniem propagujemy rozwiązania mające pozytywny wpływ na wzrost bezpieczeństwa i zaufania do reklamy internetowej jako medium o coraz większym znaczeniu w komunikacji marketingowej. Weryfikacja oraz certyfikacja obszarów, które mają kluczowy wpływ na skuteczność prowadzonych działań są podstawą jakościowej, mierzalnej i efektywnej komunikacji marketingowej w obszarze digital, a przystąpienie do Programu jest potwierdzeniem jakości produktów, które oferujemy naszym Reklamodawcom.
Szkolenie QUALID ugruntowało moją wiedzę dotyczącą komunikacji marketingowej w środowisku cyfrowym. Zarówno w marketingu tradycyjnym, jak i cyfrowym konieczne jest utrzymanie standardów, których znajomość jest niezbędna, aby realizowane działania były efektywne.
Program QUALID stworzony przez podmioty zrzeszone w IAB Polska, integruje uczestników branży digital, promuje sprawdzone i bezpieczne rozwiązania, edukuje oraz zwraca uwagę na wszystkie istotne aspekty związane z działalnością w obszarze digital. Uczestnictwo w tym Programie jest niezbędną aktywnością budującą jakościowy ekosystem reklamowy w Polsce
Dla lidera technologii potwierdzenie jego działań przez zaufany zewnętrzny podmiot, jakim jest IAB, to najważniejsza korzyść. Jesteśmy bezpiecznym medium i partnerem, dla którego ciągła poprawa jakości świadczonych usług cyfrowych jest priorytetem. Jako pierwszy wydawca zdobyliśmy złoty QUALID, a w ślad za nami poszła konkurencja.
QUALID określa standardy, których każda firma działająca w internecie powinna przestrzegać, jeśli chcemy by internet był bezpiecznym i skutecznym medium jakościowej komunikacji i promocji. Sygnatariusze QUALID motywują kolejne firmy z branży do udziału w programie, co pozwala nam wszystkim tworzyć coraz lepsze środowisko dla użytkowników i marketerów.
Przystąpienie do QUALID to korzyści dla firmy w dwóch obszarach: budowanie wiedzy w organizacji oraz jej postrzeganie przez partnerów biznesowych. W pierwszym z nich na pewno warto podkreślić konieczność przeszkolenia istotnej części zespołu w tematach obejmowanych przez QUALID, ale też rewizji procesów i narzędzi stosowanych w zakresie kontroli jakości. Dla pracowników oznacza to szansę na rozwój osobisty i większą pewność w kontaktach z klientami, a dla firmy jako całości wzrost świadomości na temat roli i wpływu na środowisko reklamy online. Drugi obszar wydaje mi się oczywisty – certyfikat niezależnego i uznanego na rynku podmiotu podnosi naszą wiarygodność i ułatwia budowanie relacji oraz zaufania wśród pracujących z nami partnerów.
Dla mnie, jako osoby, która przeszła szkolenie QUALID, to przede wszystkim aktualizacja wiedzy w zakresie jakości ruchu i poczucie większego zaangażowania w kształtowanie dobrych praktyk w naszej branży.