Dzięki programom takim jak QUALID, określającym standardy i propagującym skuteczne rozwiązania, które wpływają na poprawę jakości i bezpieczeństwa reklamy cyfrowej, wzrasta świadomość wszystkich uczestników ekosystemu jak i również zaufanie do niego. Lovemedia specjalizuje się w precyzyjnym targetowaniu emisji reklam do dedykowanych profili użytkowników, a tylko utrzymanie wysokich standardów przy realizacji kampanii umożliwia efektywne działania i tym samym utrzymanie stałej i długofalowej współpracy z naszymi Kontrahentami.

Przystąpienie do programu było naturalnym krokiem, mającym na celu potwierdzenie bezpieczeństwa i jakości realizowanych przez nas kampanii. Z uwagi na mnogość podmiotów działających na rynku reklamy online, wybór partnerów do współpracy staje się coraz trudniejszy, programy takie jak QUALID, potwierdzające stosowanie określonych standardów w organizacji, bardzo go ułatwiają i wyróżniają firmy, które przeszły weryfikację i szkolenie. Zachęcam wszystkie firmy, którym zależy na poprawie jakości i bezpieczeństwa reklamy internetowej do zgłoszenia się do QUALID i promowania tego znaku wśród swoich partnerów biznesowych.