Zbiór case studies Wideo online

11/10/2015

Ten zbiór przykładów kampanii bazujących na treściach wideo pokazuje, jak szeroki wachlarz możliwości kryje się pod hasłem „reklama wideo”.

Ten zbiór przykładów kampanii bazujących na treściach wideo pokazuje, jak szeroki wachlarz możliwości kryje się pod hasłem „reklama wideo”. Znajdują się w nim przykłady kampanii reklamowych w serwisach VOD, interaktywnych akcji i programów z promowanym produktem w roli głównej oraz działań zintegrowanych z innymi kanałami, w tym social media.

Autor: Grupa robocza Wideo Online

Format pliku: PDF

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

Marketing w wyszukiwarkach dla NGO

O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać?