Zbiór case studies Mobile marketing 2012

11/10/2015

Zbiór case studies: mobile marketing 2012” to pierwszy tego typu dokument wydany na polskim rynku.

Zbiór case studies: mobile marketing 2012” to pierwszy tego typu dokument wydany na polskim rynku. Celem publikacji jest zachęcenie marketerów do coraz odważniejszych i ciekawszych kampanii w „mobile’u”. 15 specjalnie wyselekcjonowanych kampanii to niezwykłe źródło wiedzy dla wszystkich tych, którzy zamierzają wykorzystać narzędzia mobilne w kampaniach marketingowych.

Autor: Grupa robocza Mobile marketing

Format pliku: PDF

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.