Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje raport „Customer Journey Online – Perspektywy Branżowe” który poddaje szczegółowej analizie narzędzia komunikacji cyfrowej w jedenastu branżach. Premiera raportu odbyła się 3 listopada br. podczas #14 IAB Expert Panelu.
Jaką rolę internet odgrywa w procesie zakupowym poszczególnych branż? Jakie są najbardziej efektywne narzędzia marketingu online i jak należy z nich korzystać? Na te i inne pytania odpowiada najnowszy raport „Customer Journey Online. Perspektywy branżowe”, który jest zwieńczeniem kilkuletniej pracy badawczej prowadzonej przez IAB Polska.
„Customer Journey Online. Perspektywy branżowe” to raport poddający szczegółowej analizie 11 branż produktów i usług: B2B, dom i wnętrze, farmacja, finanse, handle, e-handel, kosmetyki, motoryzacja, nieruchomości, odzież, telekomunikacja, żywność. Każdej z branż dedykowany został oddzielny rozdział raportu, na łamach którego eksperci podają jej charakterystykę, analizują efektywność narzędzi marketingu online oraz rozważają potencjalne kierunki rozwoju każdej z nich.