„Konsumpcja treści online a marketing”, nowy raport IAB Polska

04/11/2016

Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje najnowszy raport, zatytułowany „Konsumpcja treści online a marketing”. Publikacja poddaje szczegółowej analizie zmiany, jakie dokonują się w dzisiejszej konsumpcji treści, oraz zawiera wskazówki, jak efektywnie wykorzystać je w działaniach marketingowych. Premiera raportu odbyła się 5 kwietnia br. podczas #17 IAB Expert Panelu.

Konsumpcja treści ewoluuje, stając się coraz bardziej interaktywna i wielokanałowa. Zjawisko to wymusza na producentach i usługodawcach zmianę podejścia do produkcji i dystrybucji różnego rodzaju contentu. W ten sposób przed raklamodawcami otwierają się coraz to nowe możliwości i zmienia się podejście do marketingu.

Internet wypełniony jest trudną do wyobrażenia ilością różnorodnych treści. Obecnie – bardziej niż kiedykolwiek wcześniej – widać jednak, że nie liczy się ilość, ale jakość oferowanego contentu i jego dopasowanie do potrzeb użytkowników. Działania marketingowe powinny podążać za zmieniającym się konsumentem, który korzysta z coraz mniejszych urządzeń, ale dzięki mobilności zaczyna spędzać przed ich ekranem więcej czasu niż przed telewizorem.

W raporcie „Konsumpcja treści online a marketing” czytelnik znajdzie m.in. szczegółową analizę współczesnych realiów reklamowych (m.in.: analizę mediów Paid–Owned–Earned, opis koncepcji content marketingu, możliwe rozwiązania reklamowe, model płatnego dostępu do treści) i szereg wskazówek, w jaki sposób korzystać z narzędzi komunikacji online, takich jak wideo, rich media, treści audio czy komunikatory w mediach społecznościowych. W raporcie znalazł się także rozdział poświęcony millenialsom, przeanalizowane zostały możliwości jakie daje big data oraz przedstawiona została perspektywa prawna związana z regulacjami unijnymi dotyczącymi treści i produktów online.

Premiera raportu „Konsumpcja treści online a marketing” odbyła się 5 kwietnia br. podczas wydarzenia  #17 IAB Expert Panel. O zmianach, jakie dokonują się w dzisiejszej konsumpcji treści, oraz o tym, jak efektywnie wykorzystać je w działaniach marketingowych, dyskutowały Paulina Górska (Dyrektor Produktu Lifestyle i Serwisów Wideo, Grupa Wirtualna Polska), Anna Iller (Branded Content Manager, Allegro), Kamila Kownacka (Chief Digital Officer, OMD), Adrianna Kubik-Przybył (Content Marketing Director, They.pl) i Anna Sakowicz (Chief Digital, Data&Analytics Officer, SMG Polska).

TAGI : raport

Jeżeli chcesz otrzymywać publikacje IAB Polska jako pierwszy zapisz się do naszej bazy mailingowej

Informacja o przetwarzaniu danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 39/77. Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wysyłania Ci informacji o nowościach, aktualnych promocjach i ofertach branżowych za pomocą poczty elektronicznej. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia, lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo przenoszenia danych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.