Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska prezentuje najnowszy raport, zatytułowany „Konsumpcja treści online a marketing”. Publikacja poddaje szczegółowej analizie zmiany, jakie dokonują się w dzisiejszej konsumpcji treści, oraz zawiera wskazówki, jak efektywnie wykorzystać je w działaniach marketingowych. Premiera raportu odbyła się 5 kwietnia br. podczas #17 IAB Expert Panelu.
Konsumpcja treści ewoluuje, stając się coraz bardziej interaktywna i wielokanałowa. Zjawisko to wymusza na producentach i usługodawcach zmianę podejścia do produkcji i dystrybucji różnego rodzaju contentu. W ten sposób przed raklamodawcami otwierają się coraz to nowe możliwości i zmienia się podejście do marketingu.
W raporcie „Konsumpcja treści online a marketing” czytelnik znajdzie m.in. szczegółową analizę współczesnych realiów reklamowych (m.in.: analizę mediów Paid–Owned–Earned, opis koncepcji content marketingu, możliwe rozwiązania reklamowe, model płatnego dostępu do treści) i szereg wskazówek, w jaki sposób korzystać z narzędzi komunikacji online, takich jak wideo, rich media, treści audio czy komunikatory w mediach społecznościowych. W raporcie znalazł się także rozdział poświęcony millenialsom, przeanalizowane zostały możliwości jakie daje big data oraz przedstawiona została perspektywa prawna związana z regulacjami unijnymi dotyczącymi treści i produktów online.
Premiera raportu „Konsumpcja treści online a marketing” odbyła się 5 kwietnia br. podczas wydarzenia #17 IAB Expert Panel. O zmianach, jakie dokonują się w dzisiejszej konsumpcji treści, oraz o tym, jak efektywnie wykorzystać je w działaniach marketingowych, dyskutowały Paulina Górska (Dyrektor Produktu Lifestyle i Serwisów Wideo, Grupa Wirtualna Polska), Anna Iller (Branded Content Manager, Allegro), Kamila Kownacka (Chief Digital Officer, OMD), Adrianna Kubik-Przybył (Content Marketing Director, They.pl) i Anna Sakowicz (Chief Digital, Data&Analytics Officer, SMG Polska).