Wystartował podcast IAB Europe. Pierwszy odcinek poprowadził Daniel Knapp.

02/04/2021
IAB Europe - Digital Dawn taką nazwę nowi nowo powstały podcast IAB Europe. Został stworzony, aby dzielić się spostrzeżeniami i opiniami na temat różnych aspektów branży reklamy cyfrowej i marketingu, które mogą przyczynić się do powstania nowych pomysłów i rozwiązań.

W każdym odcinku wybrany członek zespołu IAB Europe zaprasza do rozmowy gościa specjalnego z branży digital. Celem spotkań będzie nie tylko omówienie bieżących spraw dziejących się na rynku, ale również przybliżenie słuchaczom najnowszych danych i statystyki, które warto znać. Podcast jest dostępny na platformie Spotify.

Odcinek 1: All things Digital Advertising for 2021

W pierwszym odcinku Daniel Knapp, Chief Economist, IAB Europe, oraz Andrew Hayward-Wright, Partnerships Director w SeenThis i Programmatic Advisor dla IAB Europe rozmawiają o reklamie cyfrowej w 2021 roku.

Słuchaj odcinka tutaj >>

Gościem drugiego odcinka będzie Nicola Mendelsohn z Facebooka.

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.