Wystartował podcast IAB Europe. Pierwszy odcinek poprowadził Daniel Knapp.

02/04/2021
IAB Europe - Digital Dawn taką nazwę nowi nowo powstały podcast IAB Europe. Został stworzony, aby dzielić się spostrzeżeniami i opiniami na temat różnych aspektów branży reklamy cyfrowej i marketingu, które mogą przyczynić się do powstania nowych pomysłów i rozwiązań.

W każdym odcinku wybrany członek zespołu IAB Europe zaprasza do rozmowy gościa specjalnego z branży digital. Celem spotkań będzie nie tylko omówienie bieżących spraw dziejących się na rynku, ale również przybliżenie słuchaczom najnowszych danych i statystyki, które warto znać. Podcast jest dostępny na platformie Spotify.

Odcinek 1: All things Digital Advertising for 2021

W pierwszym odcinku Daniel Knapp, Chief Economist, IAB Europe, oraz Andrew Hayward-Wright, Partnerships Director w SeenThis i Programmatic Advisor dla IAB Europe rozmawiają o reklamie cyfrowej w 2021 roku.

Słuchaj odcinka tutaj >>

Gościem drugiego odcinka będzie Nicola Mendelsohn z Facebooka.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.