Wystartował podcast IAB Europe. Pierwszy odcinek poprowadził Daniel Knapp.

02/04/2021
IAB Europe - Digital Dawn taką nazwę nowi nowo powstały podcast IAB Europe. Został stworzony, aby dzielić się spostrzeżeniami i opiniami na temat różnych aspektów branży reklamy cyfrowej i marketingu, które mogą przyczynić się do powstania nowych pomysłów i rozwiązań.

W każdym odcinku wybrany członek zespołu IAB Europe zaprasza do rozmowy gościa specjalnego z branży digital. Celem spotkań będzie nie tylko omówienie bieżących spraw dziejących się na rynku, ale również przybliżenie słuchaczom najnowszych danych i statystyki, które warto znać. Podcast jest dostępny na platformie Spotify.

Odcinek 1: All things Digital Advertising for 2021

W pierwszym odcinku Daniel Knapp, Chief Economist, IAB Europe, oraz Andrew Hayward-Wright, Partnerships Director w SeenThis i Programmatic Advisor dla IAB Europe rozmawiają o reklamie cyfrowej w 2021 roku.

Słuchaj odcinka tutaj >>

Gościem drugiego odcinka będzie Nicola Mendelsohn z Facebooka.

Czytaj także

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Patronat IAB: Raport z badania kondycji content marketingu 2025

Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.