Włodzimierz Schmidt podczas Śniadania HR Influencers

04/11/2019
Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, wziął udział w panelu dyskusyjnym na temat etyki w przywództwie podczas pierwszego Śniadania HRI, które odbyło się 22 marca w Warszawie. Podczas spotkania organizowanego przez HR Influencers praktycy biznesu, reprezentanci świat HR, finansów i marketingu rozmawiali o kondycji zarządzania i przywództwa w Polsce.  Jednym z zaproszonych do panelu dyskusyjnego gości […]

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, wziął udział w panelu dyskusyjnym na temat etyki w przywództwie podczas pierwszego Śniadania HRI, które odbyło się 22 marca w Warszawie.

Podczas spotkania organizowanego przez HR Influencers praktycy biznesu, reprezentanci świat HR, finansów i marketingu rozmawiali o kondycji zarządzania i przywództwa w Polsce.  Jednym z zaproszonych do panelu dyskusyjnego gości był Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. Eksperci dyskutowali między innymi o tym, czym w zasadzie jest moralne przywództwo, jakie najczęstsze dylematy etyczne w zarządzaniu generuje dzisiejszy biznes i jakie najczęstsze „grzechy etyczne” popełniają polscy menedżerowie?

Zapraszamy do obejrzenia relacji ze spotkania:

 

Czytaj także

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Patronat: WE ARE GAMERS – gaming marketing w praktyce; konferencja tematyczna stacjonarnie w Warszawie

Gaming to mainstream, to nie opinia a fakt. Najnowsze dane potwierdzają rosnące zainteresowanie grami wśród osób praktycznie w każdym wieku; 65% Polaków powyżej 16. roku życia gra w gry przynajmniej raz w tygodniu, a 88% dzieci w przedziale wiekowym 9-15 gra lub ogląda gry wideo. Gaming staje się strategicznym kanałem komunikacji dla marek. IAB Polska jest patronem honorowym wydarzenia.

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023” już dostępny

Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie – obecnie wynosi on 79%. Na polskich stronach zakupy robi 75%, a na zagranicznych – 30%. Po raz pierwszy autorzy raportu przyjrzeli się również zjawisku social-commerce. Jak wynika z danych, za pośrednictwem social mediów kupuje na razie jedynie 19%, nie jest to więc wciąż bardzo popularna forma zakupów. Partnerami merytorycznymi wydania są Polskie Badania Internetu oraz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Premiera badania kondycji rynku content marketingu w Polsce 2023

Content marketing, badany w Polsce zaledwie od kilku lat, nieustannie zdobywa coraz więcej zwolenników, przekształcając się w istotny element strategii firm. Trzeci z kolei raport Stowarzyszenia Content Marketing Polska rzuca światło na dynamikę tego sektora, jego rosnący potencjał, ale także wyzwania, przed którymi stoi. Już 60% firm deklaruje, że wdrożyło strategię contentmarketingową, ale jednocześnie 57% przyznaje, że nie ma narzędzi do mierzenia jej efektywności. Czy zatem rosnąca inwestycja w content marketing idzie w parze z jego profesjonalizacją? Partnerami badania byli: IAB Polska, SAR, IAA, BCC, SocialPress.