Włodzimierz Schmidt podczas Śniadania HR Influencers

04/11/2019
Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, wziął udział w panelu dyskusyjnym na temat etyki w przywództwie podczas pierwszego Śniadania HRI, które odbyło się 22 marca w Warszawie. Podczas spotkania organizowanego przez HR Influencers praktycy biznesu, reprezentanci świat HR, finansów i marketingu rozmawiali o kondycji zarządzania i przywództwa w Polsce.  Jednym z zaproszonych do panelu dyskusyjnego gości […]

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, wziął udział w panelu dyskusyjnym na temat etyki w przywództwie podczas pierwszego Śniadania HRI, które odbyło się 22 marca w Warszawie.

Podczas spotkania organizowanego przez HR Influencers praktycy biznesu, reprezentanci świat HR, finansów i marketingu rozmawiali o kondycji zarządzania i przywództwa w Polsce.  Jednym z zaproszonych do panelu dyskusyjnego gości był Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. Eksperci dyskutowali między innymi o tym, czym w zasadzie jest moralne przywództwo, jakie najczęstsze dylematy etyczne w zarządzaniu generuje dzisiejszy biznes i jakie najczęstsze „grzechy etyczne” popełniają polscy menedżerowie?

Zapraszamy do obejrzenia relacji ze spotkania:

 

Czytaj także

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu Gemius, PBI i IAB Polska już dostępna

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska. 

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

Raport Strategiczny Internet 2022/2023

W 2022 roku wartość rynku reklamowego online wzrosła o przeszło 615 mln zł, co przełożyło się na dynamikę wzrostu sięgającą 10%. Tym samym rynek osiągnął wartość ponad 6,8 mld zł (badanie IAB Polska/PwC AdEx). Podsumowanie tego roku, analizy ekspertów oraz prognozy dotyczące dynamicznego rozwoju branży internetowej kompleksowo przedstawia najnowszy Raport Strategiczny Internet 2022/2023, wydany przez IAB Polska.