Włodzimierz Schmidt panelistą CYBERSEC EXPO 2019

08/20/2019
Prezes Zarządu IAB Polska, Włodzimierz Schmidt weźmie udział w panelu dyskusyjnym „Central and Eastern Europe Cybersecurity market – 2019 and Ahead”, który jest częścią CYBERSEC EXPO 2019 – targów dotyczących cyberbezpieczeństwa. Panel odbędzie się pierwszego dnia targów (29 października) o godzinie 12.30 – 13.30 na scenie głównej EXPO. Celem panelu jest zarysowanie potencjału Europy Środkowej […]

Prezes Zarządu IAB Polska, Włodzimierz Schmidt weźmie udział w panelu dyskusyjnym „Central and Eastern Europe Cybersecurity market – 2019 and Ahead”, który jest częścią CYBERSEC EXPO 2019 – targów dotyczących cyberbezpieczeństwa. Panel odbędzie się pierwszego dnia targów (29 października) o godzinie 12.30 – 13.30 na scenie głównej EXPO.

Celem panelu jest zarysowanie potencjału Europy Środkowej i Wschodniej szybko rozwijającego się rynku cyfrowego, szczególnie w kontekście ostatnich działań regulacyjnych i certyfikacyjnych na poziomie Unii Europejskiej.

Pozostałymi panelistami będą:
– Andrzej Dulka – Prezes Zarządu, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji
– Tamás Laufer – Prezes, IVSZ – ICT Association Of Hungary (TBC)
– Zdeněk Zajíček – Prezes Zarządu, Information Technology and Telecommunication Association, Czechy (TBC)
– Constantine Vasuk – Executive Director, IT Ukraine Association (TBC)

Dyskusję moderował będzie Robert Siudak – Advocacy and Strategic Projects Director z Instytutu Kościuszki.

CYBERSEC EXPO to największe targi cyberbezpieczeństwa w Europie Środkowo-Wschodniej. Stanowią one platformę dla producentów, integratorów i usługodawców do zaprezentowania swojej oferty, ale przede wszystkim do spotkania aktualnych i potencjalnych odbiorców zarówno z sektora publicznego jak i rynku prywatnego. CYBERSEC EXPO to ponad 3000 m2 przestrzeni ekspozycyjnej, scena targowa z merytorycznym programem debat, dedykowana strefa networkingowa, a także możliwość organizacji sesji zamkniętych.

CYBERSCEC EXPO odbywać będzie się w ramach CYBERSEC CEE – największej serii wydarzeń w Europie Środkowo-Wschodniej poświęconej cyberbezpieczeństwu. Organizowany w trakcie europejskiego miesiąca cyberbezpieczeństwa CYBERSEC CEE obejmuje szereg wydarzeń oraz spotkań dedykowanych wieloaspektowemu spojrzeniu na bezpieczeństwo cyfrowe – od strategicznej perspektywy dyskutowanej w ramach Europejskiego Forum Cyberbezpieczeństwa – CYBERSEC 2019, poprzez techniczne elementy CYBERSEC EXE, po warsztaty edukacyjne podnoszące świadomość na temat obecności w sieci w ramach CYBERSEC Youth oraz CYBERSEC Seniors. Wspomniane wydarzenia odbędą się w dniach 29-30 października we wspólnej przestrzeni Międzynarodowego Centrum Konferencyjnego w Katowicach.
Wydarzenie organizowane jest przez Instytut Kościuszki wraz z DFE CYBERSEC EXPO. IAB Polska jest patronem instytucjonalnym wydarzenia.

W celu zapoznania się ze wszystkimi organizowanymi imprezami zachęcamy do odwiedzenia strony CYBERSEC CEE: https://cybersec-cee.eu

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.