Weź udział w badaniu nt. komunikacji marketingowej online. Wypełnij ankietę IAB Polska

07/10/2019
IAB Polska zaprasza do udziału w badaniu dotyczącym komunikacji marketingowej online. Ankietę kierujemy do przedstawicieli wszystkich podmiotów szeroko pojętego rynku interaktywnego. Badanie pozwoli dostosować nasze działania edukacyjne do realnych potrzeb i przyczynić się do zwiększenia efektywności komunikacji marketingowej działających na polskim rynku firm. Jeśli jesteś przedstawicielem reklamodawcy, wydawcy, domu mediowego, agencji reklamowej, agencji PR, sieci reklamy internetowej […]

IAB Polska zaprasza do udziału w badaniu dotyczącym komunikacji marketingowej online. Ankietę kierujemy do przedstawicieli wszystkich podmiotów szeroko pojętego rynku interaktywnego. Badanie pozwoli dostosować nasze działania edukacyjne do realnych potrzeb i przyczynić się do zwiększenia efektywności komunikacji marketingowej działających na polskim rynku firm.

Jeśli jesteś przedstawicielem reklamodawcy, wydawcy, domu mediowego, agencji reklamowej, agencji PR, sieci reklamy internetowej lub influencerem, zapraszamy udziału w  badaniu. Jeśli nie należysz do tego grona, ale obszar marketingu online i jego rozwój jest dla Ciebie interesujący, jeśli znasz osoby reprezentujące powyższe specjalizacje, podaj zaproszenie dalej.

Celem badania jest poznanie Twojej opinii o znaczeniu i skuteczności poszczególnych elementów komunikacji marketingowej w internecie, a także ocena zrozumienia mechanizmów działania i zbadanie powszechności korzystania z narzędzi marketingu online przez polskie firmy. Dzięki Twojemu wkładowi będziemy mogli dostosować działania edukacyjne IAB do realnych potrzeb i przyczynić się do zwiększenia efektywności komunikacji marketingowej działających na polskim rynku firm.

Wypełnij ankietę

Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie mniej niż 10 minut. Badanie trwa do 31 lipca 2019. Serdecznie zapraszamy do udziału!

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.