Weź udział w badaniu nt. komunikacji marketingowej online. Wypełnij ankietę IAB Polska

07/10/2019
IAB Polska zaprasza do udziału w badaniu dotyczącym komunikacji marketingowej online. Ankietę kierujemy do przedstawicieli wszystkich podmiotów szeroko pojętego rynku interaktywnego. Badanie pozwoli dostosować nasze działania edukacyjne do realnych potrzeb i przyczynić się do zwiększenia efektywności komunikacji marketingowej działających na polskim rynku firm. Jeśli jesteś przedstawicielem reklamodawcy, wydawcy, domu mediowego, agencji reklamowej, agencji PR, sieci reklamy internetowej […]

IAB Polska zaprasza do udziału w badaniu dotyczącym komunikacji marketingowej online. Ankietę kierujemy do przedstawicieli wszystkich podmiotów szeroko pojętego rynku interaktywnego. Badanie pozwoli dostosować nasze działania edukacyjne do realnych potrzeb i przyczynić się do zwiększenia efektywności komunikacji marketingowej działających na polskim rynku firm.

Jeśli jesteś przedstawicielem reklamodawcy, wydawcy, domu mediowego, agencji reklamowej, agencji PR, sieci reklamy internetowej lub influencerem, zapraszamy udziału w  badaniu. Jeśli nie należysz do tego grona, ale obszar marketingu online i jego rozwój jest dla Ciebie interesujący, jeśli znasz osoby reprezentujące powyższe specjalizacje, podaj zaproszenie dalej.

Celem badania jest poznanie Twojej opinii o znaczeniu i skuteczności poszczególnych elementów komunikacji marketingowej w internecie, a także ocena zrozumienia mechanizmów działania i zbadanie powszechności korzystania z narzędzi marketingu online przez polskie firmy. Dzięki Twojemu wkładowi będziemy mogli dostosować działania edukacyjne IAB do realnych potrzeb i przyczynić się do zwiększenia efektywności komunikacji marketingowej działających na polskim rynku firm.

Wypełnij ankietę

Ankieta jest anonimowa, a jej wypełnienie zajmie mniej niż 10 minut. Badanie trwa do 31 lipca 2019. Serdecznie zapraszamy do udziału!

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.