Weź udział w badaniu IAB Europe na temat Programmatic

05/21/2019
Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu, które ma na celu określenie bieżącego podejścia przedstawicieli rynku marketingu online do reklam w modelu Programmatic. To piąta edycja corocznego badania “Attitudes to Programmatic Advertising Survey” prowadzonego przez IAB Europe. Dzięki Waszej opinii łatwiej będziemy mogli poznać najnowsze trendy – wszyscy uczestnicy badania otrzymają wyniki i opisane priorytety branży. […]

Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu, które ma na celu określenie bieżącego podejścia przedstawicieli rynku marketingu online do reklam w modelu Programmatic. To piąta edycja corocznego badania “Attitudes to Programmatic Advertising Survey” prowadzonego przez IAB Europe.

Dzięki Waszej opinii łatwiej będziemy mogli poznać najnowsze trendy – wszyscy uczestnicy badania otrzymają wyniki i opisane priorytety branży.

Ankieta dotyczy:

  • korzyści i wyzwań związanych z programmatic,
  • modeli operacyjnych i strategii,
  • przyszłości związanej z kampaniami reklamowymi programmatic.

Wypełnij ankietę

Zapraszamy do wyrażenia swojej opinii poprzez ankietę – badanie Programmatic zajmie nie dłużej niż 15 minut, można je wypełniać do 28 czerwca 2019.

Dziękujemy!

Czytaj także

Rewolucja w reklamie CTV z  Ad Creative ID Framework (ACIF). Webinar Tech Lab.

Rewolucja w reklamie CTV z Ad Creative ID Framework (ACIF). Webinar Tech Lab.

Czy kiedykolwiek szukałeś/aś sposobu na śledzenie swoich reklam CTV tak samo, jak śledzi się sprzedaż produktów w handlu detalicznym? Ad Creative ID Framework (ACIF) to przełom w reklamie CTV. Podejście ACIF do rejestracji reklam, podobne do kodu UPC, wspiera efektywne zarządzanie kampaniami i pomiar w celu poprawy ROI.