ViralTalk przystąpiło do grona firm członkowskich IAB Polska

02/22/2024
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja ViralTalk.

ViralTalk to agencja performance marketingu, specjalizująca się w emisji reklam na platformie TikTok, wykorzystując innowacyjne strategie i analityczne podejście do reklamy wideo..

Agencja tworzy angażujące treści wideo oraz skupia się na optymalizacji wyników poprzez ścisłą analizę danych. Działa w oparciu o najnowsze technologie, a także własne narzędzie viraltalk.app, aby zapewnić klientom konkurencyjną przewagę.

W firmie ViralTalk konsekwentnie śledzimy najnowsze trendy, rozwijając własne narzędzie do optymalizacji kampanii opartej na sztucznej inteligencji. Równocześnie widzimy ogromny potencjał TikTok Shop na wybranych rynkach, co stanowi istotny krok w rozwoju e-commerce.

Przystępując do IAB Polska, akcentujemy nasze zaangażowanie w rozwijanie możliwości promocji online poprzez skuteczne kreowanie kampanii i dzielenie się doświadczeniem z innymi członkami stowarzyszenia. Oczekujemy owocnej wymiany pomysłów, co pozwoli nam wspólnie tworzyć jeszcze bardziej skuteczne rozwiązania marketingowe dla branży. – Nikoletta Mańkowska, ViralTalk.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.