ViralTalk przystąpiło do grona firm członkowskich IAB Polska

02/22/2024
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja ViralTalk.

ViralTalk to agencja performance marketingu, specjalizująca się w emisji reklam na platformie TikTok, wykorzystując innowacyjne strategie i analityczne podejście do reklamy wideo..

Agencja tworzy angażujące treści wideo oraz skupia się na optymalizacji wyników poprzez ścisłą analizę danych. Działa w oparciu o najnowsze technologie, a także własne narzędzie viraltalk.app, aby zapewnić klientom konkurencyjną przewagę.

W firmie ViralTalk konsekwentnie śledzimy najnowsze trendy, rozwijając własne narzędzie do optymalizacji kampanii opartej na sztucznej inteligencji. Równocześnie widzimy ogromny potencjał TikTok Shop na wybranych rynkach, co stanowi istotny krok w rozwoju e-commerce.

Przystępując do IAB Polska, akcentujemy nasze zaangażowanie w rozwijanie możliwości promocji online poprzez skuteczne kreowanie kampanii i dzielenie się doświadczeniem z innymi członkami stowarzyszenia. Oczekujemy owocnej wymiany pomysłów, co pozwoli nam wspólnie tworzyć jeszcze bardziej skuteczne rozwiązania marketingowe dla branży. – Nikoletta Mańkowska, ViralTalk.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.