ViralTalk przystąpiło do grona firm członkowskich IAB Polska

02/22/2024
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystępuje agencja ViralTalk.

ViralTalk to agencja performance marketingu, specjalizująca się w emisji reklam na platformie TikTok, wykorzystując innowacyjne strategie i analityczne podejście do reklamy wideo..

Agencja tworzy angażujące treści wideo oraz skupia się na optymalizacji wyników poprzez ścisłą analizę danych. Działa w oparciu o najnowsze technologie, a także własne narzędzie viraltalk.app, aby zapewnić klientom konkurencyjną przewagę.

W firmie ViralTalk konsekwentnie śledzimy najnowsze trendy, rozwijając własne narzędzie do optymalizacji kampanii opartej na sztucznej inteligencji. Równocześnie widzimy ogromny potencjał TikTok Shop na wybranych rynkach, co stanowi istotny krok w rozwoju e-commerce.

Przystępując do IAB Polska, akcentujemy nasze zaangażowanie w rozwijanie możliwości promocji online poprzez skuteczne kreowanie kampanii i dzielenie się doświadczeniem z innymi członkami stowarzyszenia. Oczekujemy owocnej wymiany pomysłów, co pozwoli nam wspólnie tworzyć jeszcze bardziej skuteczne rozwiązania marketingowe dla branży. – Nikoletta Mańkowska, ViralTalk.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.