Trwa nabór firm do pilotażu badania DEI

06/30/2023
Trwa nabór firm do pilotażu badania DEI organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu w branży kreatywnej. Sektor ten odgrywa kluczową rolę w budowaniu narracji wspierających otwarte i włączające społeczeństwa. Dlatego zachęcamy agencje PR, marketingowe, eventowe, media, wydawców, firmy produkujące materiały audiowizualne, w tym gry komputerowe oraz wszystkie inne organizacje zajmujące się tworzeniem narracji obecnych w przestrzeni publicznej do udziału w badaniu DiversityINCheck Creative. Inicjatywę wspiera IAB Polska.

Media oraz agencje reklamowe, PR-owe, komunikacyjne, zazwyczaj reprezentujące małe i średnie firmy, oprócz tego, że tworzą miejsca pracy, co równie ważne, tworzą opowieści o świecie. Narracje, które każdego dnia docierają do setek tysięcy odbiorców. To te narracje w dużej mierze kształtuje publiczną rozmowę o DEI – mogą wspierać różnorodność lub umacniać stereotypy i nieświadome przekonania.

Celem pilotażu jest również dostarczenie branży narzędzia do oceny dojrzałości w zakresie zarządzania różnorodnością i inkluzji (włączania).

Grono 20 pierwszych organizacji, które ukończy realizację badania otrzyma bezpłatnie indywidualny raport

Więcej informacji oraz zgłoszenia: https://odpowiedzialnybiznes.pl/diversity-in-check-creative/

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.