Transparency & Consent Framework 2.0

05/30/2019
Prezentujemy artykuł “Transparency and Consent Framework v2.0: Industry-Wide Benefits” opublikowany w serwisie Exchangewire, dotyczący Transparency & Consent Framework i jego znaczenia dla branży reklamy internetowej. Jest to dobre źródło informacji o aktualizacji mechanizmu do wersji 2.0.  . Panel na temat RODO i TCF będzie też częścią tegorocznej konferencji Interact 2019, która odbędzie się w Warszawie […]

Prezentujemy artykuł “Transparency and Consent Framework v2.0: Industry-Wide Benefits” opublikowany w serwisie Exchangewire, dotyczący Transparency & Consent Framework i jego znaczenia dla branży reklamy internetowej. Jest to dobre źródło informacji o aktualizacji mechanizmu do wersji 2.0.

 Czytaj artykuł.

Panel na temat RODO i TCF będzie też częścią tegorocznej konferencji Interact 2019, która odbędzie się w Warszawie 4-5.06. Panel pt. “GDPR one year on and the IAB Europe Transparency and Consent Framework 2.0” zaplanowany jest pierwszego dnia konferencji w godz. 17:00-17.40.


TCF v2.0 jest wynikiem pracy grupy roboczej TCF Steering Group IAB Europe, która składa się z ekspertów zarówno ze strony wydawców, firm adtechowych, agencji i organizacji branżowych działających na poziomie UE, a także IAB Tech Lab. Grupa ta wypracowała nowe dokumenty strategiczne i specyfikacje techniczne TCF oparciu o doświadczenia zebrane z rynku (zwłaszcza od wydawców) i rozmowy z krajowymi organami ochrony danych. TCF został zaktualizowany i udoskonalony, by zapewnić użytkownikom lepsze zarządzanie ich wyborami, a wydawcom lepszą kontrolę. Zaimplementowany został uzasadniony interes, jako podstawa prawna przetwarzania danych zgodnie z RODO, wraz z prawem sprzeciwu. Więcej informacji znajduje się w komunikacie prasowym.

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.