Transparency & Consent Framework 2.0

05/30/2019
Prezentujemy artykuł “Transparency and Consent Framework v2.0: Industry-Wide Benefits” opublikowany w serwisie Exchangewire, dotyczący Transparency & Consent Framework i jego znaczenia dla branży reklamy internetowej. Jest to dobre źródło informacji o aktualizacji mechanizmu do wersji 2.0.  . Panel na temat RODO i TCF będzie też częścią tegorocznej konferencji Interact 2019, która odbędzie się w Warszawie […]

Prezentujemy artykuł “Transparency and Consent Framework v2.0: Industry-Wide Benefits” opublikowany w serwisie Exchangewire, dotyczący Transparency & Consent Framework i jego znaczenia dla branży reklamy internetowej. Jest to dobre źródło informacji o aktualizacji mechanizmu do wersji 2.0.

 Czytaj artykuł.

Panel na temat RODO i TCF będzie też częścią tegorocznej konferencji Interact 2019, która odbędzie się w Warszawie 4-5.06. Panel pt. “GDPR one year on and the IAB Europe Transparency and Consent Framework 2.0” zaplanowany jest pierwszego dnia konferencji w godz. 17:00-17.40.


TCF v2.0 jest wynikiem pracy grupy roboczej TCF Steering Group IAB Europe, która składa się z ekspertów zarówno ze strony wydawców, firm adtechowych, agencji i organizacji branżowych działających na poziomie UE, a także IAB Tech Lab. Grupa ta wypracowała nowe dokumenty strategiczne i specyfikacje techniczne TCF oparciu o doświadczenia zebrane z rynku (zwłaszcza od wydawców) i rozmowy z krajowymi organami ochrony danych. TCF został zaktualizowany i udoskonalony, by zapewnić użytkownikom lepsze zarządzanie ich wyborami, a wydawcom lepszą kontrolę. Zaimplementowany został uzasadniony interes, jako podstawa prawna przetwarzania danych zgodnie z RODO, wraz z prawem sprzeciwu. Więcej informacji znajduje się w komunikacie prasowym.

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.