Termin zgłoszeń do IAB MIXX Awards przedłużony do 28 sierpnia

08/17/2023
Uwaga zgłaszający kampanie do konkursu IAB MIXX Awards 2023! Dajemy Wam dodatkowy czas na dopracowanie zgłoszeń – przedłużamy termin do 28 sierpnia do godz. 23.59.

Trwają zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2023, czyli kolejnej edycji konkursu, w którym jury wyróżnia najbardziej inspirujące, kreatywne i skuteczne wykorzystanie środowiska cyfrowego w komunikacji marketingowej. Konkurs docenia projekty, które tworzą wartość dla marek, firm i organizacji oraz stanowią wzorzec dla innych.

Pierwotny termin nadsyłania zgłoszeń – 18 sierpnia br. został przedłużony do 28 sierpnia do godz. 23.59.

IAB MIXX Awards jest otwarty zarówno dla twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Nagradzamy kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu.

Jurorzy biorą pod uwagę nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. IAB MIXX Awards to konkurs dla każdego, kto uważa, że tworzy inspirujące i skuteczne przedsięwzięcia z wykorzystaniem kanałów lub narzędzi cyfrowych.

W odpowiedzi na sugestie branży w konkursie IAB MIXX Awards pojawią się w tym roku dwie nowe kategorie:  Artificial Intelligence oraz Offline Digitizing.

Oto lista wszystkich kategorii, w których przyjmowane są zgłoszenia kampanii:

  • Artificial Intelligence (nowa kategoria)
  • Best Use of Social Media
  • Brand Awareness and Positioning
  • Commerce
  • Consumer Experience
  • Content Marketing
  • Data Driven & Precision Marketing
  • Digital Public Relations
  • Games & eSport
  • Innovation  Solution
  • Launch
  • Limited Budget
  • Offline Digitizing (nowa kategoria)
  • Online Marketing with Influencer
  • Performance Marketing
  • MIXX for Good Purpose (dawniej Public Service, non-profit campaign & CSR)

Dowolną liczbę kampanii reklamowych, w wielu kategoriach konkursowych, mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów, jak i reklamodawcy.

System zgłoszeniowy znajduje się pod adresem: https://zgloszenia.mixx-awards.pl. System daje możliwość pracy nad zgłoszeniem i wielokrotnych edycji przed finalną wysyłką.

Przedstawiciele firm członkowskich IAB Polska, członkowie Jury lub Kapituły Konkursu mogą również bezpłatnie zgłosić osoby do nagród w kategoriach: Człowiek Roku i Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.


Zgłoszenia

Opłaty* za udział w konkursie wynoszą:

  • Członkowie IAB Polska: 2390 zł netto (plus 23 % VAT)
  • Podmioty niezrzeszone w IAB Polska: 2590 zł netto (plus 23 % VAT)

Ceny dotyczą każdej zgłoszonej kampanii w jednej dowolnie wybranej kategorii.

Zwycięzców konkursu IAB MIXX Awards 2023 poznamy podczas gali, która odbędzie się 5. grudnia br. w Warszawie.


Informujemy, że w związku z wydłużeniem terminów na dostarczanie zgłoszeń w Konkursie „IAB MIXX Awards 2023”, dokonujemy zmian w Regulaminie Konkursu. Zmienione zostaną następujące punkty Regulaminu Konkursu: pkt. 1.5, 1.14, 1.15, 9.9. Nowa wersja Regulaminu obowiązuje od 18 sierpnia 2023 r. i jest dostępna tutaj:
Regulamin konkursu

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.