Spotkanie KRRiT i IAB Polska w sprawie obowiązku dokonania zgłoszenia o wpis do wykazu

02/25/2022
W imieniu Zarządu IAB Polska dziękujemy panu przewodniczącemu i przedstawicielom KRRiT za dzisiejsze spotkanie dotyczące obowiązku dokonania zgłoszenia o wpis do wykazu przez twórców udostępniających materiały audiowizualne za pośrednictwem platform (YT, Tik Tok, Meta, Instagram i innych)

W ostatnim czasie temat wywołał sporo zamieszania w branży i mediach, między innymi związanego z wątpliwościami, kto powinien zgłosić wpis do wykazu.

Bardzo doceniamy otwartość KRRiT w zakresie wypracowania wspólnych rozwiązań, w tym między innymi wprowadzenia wyłączeń wybranych podmiotów z obowiązku rejestracji, a co za tym idzie wyłączeń z innych obowiązków wynikających z ustawy ponad wpis do wykazu.

Branża cyfrowa wraz z KRRiT będzie dalej wspólnie pracować nad wypracowaniem konkretnych propozycji. Równolegle współpracujemy również z UOKiK w temacie oznaczania treści reklamowych przez influencerów. Wierzymy, że wspólnie wypracujemy optymalne rozwiązania dla całego rynku.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.