Smartney to polski fintech pożyczkowy należący do francuskiej Grupy Oney Bank. To pierwsza firma na polskim rynku, która łączy bezpieczeństwo i atrakcyjne warunki oferowane klientom przez banki z błyskawicznym i nowoczesnym procesem typowym dla spółek technologicznych. Misją Smartney jest pokazanie, że pożyczanie może być smart. Wysoki NPS i regularnie prowadzone badania konsumenckie potwierdzają, że klienci cenią sobie nowoczesne usługi finansowe. Smartney promuje rozwiązania Smart Living i mądrą ekologię.
To zaszczyt dołączyć do jednej z najważniejszych organizacji branżowych, dbających o najwyższe standardy w polskim marketingu. To dla nas ważny krok. Umożliwi wymianę wiedzy, nawiązywanie cennych kontaktów czy rozwijanie umiejętności i kompetencji nie tylko mi osobiście, ale również ekspertom z naszej firmy. To również dla nas okazja, do dzielenia się naszą wiedzą i doświadczeniem. Członkostwo w IAB Polska postrzegamy nie tylko jako przywilej, ale również jako wyzwanie. Wspólnie z ekspertami IAB chcielibyśmy pracować nad rynkowymi standardami i najlepszymi praktykami, które sprawią, że Konsumenci świadomie będą wybierać najlepsze dla siebie rozwiązania.
Organizacja jest doskonałą platformą wymiany opinii oraz miejscem, w którym można poszukać inspiracji. Dobrze jest pracować z ludźmi, którym również leży na sercu odpowiedzialne tworzenie dojrzałego rynku.
Z pewnością będziemy aktywnie uczestniczyć we wspólnych inicjatywach i przyczynimy się do rozwoju tej dynamicznie rosnącej społeczności. – komentuje Tomasz Głodowski, dyrektor marketingu i sprzedaży:
W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.