SaveCart przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska.

04/12/2019
Do grona firm członkowskich przystąpiła firma SaveCart, zapewniająca rozwiązania z zakresu sales intelligence i marketing automation.

Do grona firm członkowskich przystąpiła firma SaveCart.

SaveCart to rozwiązania z zakresu sales intelligence i marketing automation, które zwiększają sprzedaż w e-commerce poprzez personalizację komunikacji z klientami, skrócenie ścieżki zakupowej i inspirowanie do zakupów. System zbiera dane behawioralne i transakcyjne na temat klientów w czasie rzeczywistym. Następnie wykorzystuje je do prowadzenia spersonalizowanych, ściśle dopasowanych do potrzeb klienta oraz zautomatyzowanych kampanii marketingowych. Dzięki temu dociera do klientów właściwymi kanałami, w odpowiednim czasie z odpowiednim komunikatem.

SaveCart łączy świat nowych technologii, zaawansowanej analityki, big data ze światem reklamy i marketingu. Wszystko to z korzyścią dla e-commerce – tak klientów, jak i właścicieli e-sklepów. Tym pierwszym oferujemy wysokiej jakości „customer experience”, a tym drugim pomagamy zwiększać sprzedaż i budować długotrwałe relacje z klientami. IAB, które łączy kompetencje technologiczne, interaktywne i reklamowe, jest więc dla nas idealnym miejscem. Zarówno do wymiany doświadczeń, pogłębiania wiedzy o wyzwaniach i potrzebach rynku, jak i współpracy z branżowymi partnerami

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 240 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.