W obliczu ciągłych zmian na rynku cyfrowym i ewolucji potrzeb konsumentów, SARE – dostawca rozwiązań do komunikacji marketingowej, ogłasza zmianę kierunku swojego flagowego projektu badawczego.
XX edycja badania, znana dotychczas z analizy wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce, w tym roku skupi się na zasadniczo nowym obszarze: komunikacji w programach lojalnościowych. Ta zmiana podkreśla determinację SARE, by dostarczać dane odpowiadające na aktualne wyzwania i potrzeby rynku.
Nowy wymiar badań
Konrad Żaczek, Prezes Digitree Group SA (której SARE jest częścią), podkreśla znaczenie tej zmiany: „Decyzja o skupieniu tegorocznego badania na strategii omnichannel w programach lojalnościowych wynika z naszego pragnienia bycia na bieżąco z najnowszymi trendami oraz zapewnienia naszym klientom i partnerom dostępu do najbardziej aktualnych i praktycznych danych. Wierzymy, że to nowe podejście nie tylko wzbogaci nasz dorobek badawczy, ale również dostarczy firmom cennych wskazówek, jak efektywnie budować relacje z klientami w coraz bardziej złożonym świecie cyfrowym.”
Partnerzy projektu
W realizacji badania SARE wspiera się na wiedzy i doświadczeniu znaczących graczy rynku, w tym Biostat® Centrum Badawczo-Rozwojowe. Patronat honorowy objął IAB Polska, a patronami medialnymi są: Marketer Plus, INIS, Sales Intelligence, Revhunter, Tygrysy Biznesu i Szef Sprzedaży. Współpraca z tak szerokim spektrum ekspertów gwarantuje kompleksowość i multidyscyplinarność podejścia do tematu.
Cel badania
Badanie „Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych” ma na celu zgłębienie wiedzy na temat preferencji klientów dotyczących sposobów komunikacji i czynników wpływających na ich decyzje zakupowe. Analiza będzie obejmować aspekty takie jak preferowane kanały komunikacji, częstotliwość otrzymywanych komunikatów, a także wpływ programów lojalnościowych na lojalność i decyzje zakupowe klientów.
Zachęcamy przedstawicieli branży oraz wszystkich, którzy na co dzień korzystają w swoim życiu z programów lojalnościowych do udziału w badaniu, by wspólnie odkryć, jak zmieniają się potrzeby i oczekiwania konsumentów. Udział w badaniu to nie tylko możliwość wyrażenia swojego zdania, ale także szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej poprzez dostosowanie swoich strategii komunikacyjnych do wymagań nowoczesnego konsumenta.