SARE rozpoczyna XX edycję badania – fokus na komunikację w programach lojalnościowych

03/21/2024
„Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych” - to temat badania, które rozpoczyna SARE. Związek IAB Polska został patronem honorowym inicjatywy.

W obliczu ciągłych zmian na rynku cyfrowym i ewolucji potrzeb konsumentów, SARE – dostawca rozwiązań do komunikacji marketingowej, ogłasza zmianę kierunku swojego flagowego projektu badawczego.

XX edycja badania, znana dotychczas z analizy wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce, w tym roku skupi się na zasadniczo nowym obszarze: komunikacji w programach lojalnościowych. Ta zmiana podkreśla determinację SARE, by dostarczać dane odpowiadające na aktualne wyzwania i potrzeby rynku.

Nowy wymiar badań
Konrad Żaczek
, Prezes Digitree Group SA (której SARE jest częścią), podkreśla znaczenie tej zmiany: “Decyzja o skupieniu tegorocznego badania na strategii omnichannel w programach lojalnościowych wynika z naszego pragnienia bycia na bieżąco z najnowszymi trendami oraz zapewnienia naszym klientom i partnerom dostępu do najbardziej aktualnych i praktycznych danych. Wierzymy, że to nowe podejście nie tylko wzbogaci nasz dorobek badawczy, ale również dostarczy firmom cennych wskazówek, jak efektywnie budować relacje z klientami w coraz bardziej złożonym świecie cyfrowym.”

Partnerzy projektu
W realizacji badania SARE wspiera się na wiedzy i doświadczeniu znaczących graczy rynku, w tym Biostat® Centrum Badawczo-Rozwojowe. Patronat honorowy objął IAB Polska, a patronami medialnymi są: Marketer Plus, INIS, Sales Intelligence, Revhunter, Tygrysy Biznesu i Szef Sprzedaży. Współpraca z tak szerokim spektrum ekspertów gwarantuje kompleksowość i multidyscyplinarność podejścia do tematu.

Cel badania
Badanie “Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych” ma na celu zgłębienie wiedzy na temat preferencji klientów dotyczących sposobów komunikacji i czynników wpływających na ich decyzje zakupowe. Analiza będzie obejmować aspekty takie jak preferowane kanały komunikacji, częstotliwość otrzymywanych komunikatów, a także wpływ programów lojalnościowych na lojalność i decyzje zakupowe klientów.

Zachęcamy przedstawicieli branży oraz wszystkich, którzy na co dzień korzystają w swoim życiu z programów lojalnościowych do udziału w badaniu, by wspólnie odkryć, jak zmieniają się potrzeby i oczekiwania konsumentów. Udział w badaniu to nie tylko możliwość wyrażenia swojego zdania, ale także szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej poprzez dostosowanie swoich strategii komunikacyjnych do wymagań nowoczesnego konsumenta.

Weź udział w badaniu >> 

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.