SARE rozpoczyna XX edycję badania – fokus na komunikację w programach lojalnościowych

03/21/2024
„Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych” - to temat badania, które rozpoczyna SARE. Związek IAB Polska został patronem honorowym inicjatywy.

W obliczu ciągłych zmian na rynku cyfrowym i ewolucji potrzeb konsumentów, SARE – dostawca rozwiązań do komunikacji marketingowej, ogłasza zmianę kierunku swojego flagowego projektu badawczego.

XX edycja badania, znana dotychczas z analizy wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce, w tym roku skupi się na zasadniczo nowym obszarze: komunikacji w programach lojalnościowych. Ta zmiana podkreśla determinację SARE, by dostarczać dane odpowiadające na aktualne wyzwania i potrzeby rynku.

Nowy wymiar badań
Konrad Żaczek
, Prezes Digitree Group SA (której SARE jest częścią), podkreśla znaczenie tej zmiany: „Decyzja o skupieniu tegorocznego badania na strategii omnichannel w programach lojalnościowych wynika z naszego pragnienia bycia na bieżąco z najnowszymi trendami oraz zapewnienia naszym klientom i partnerom dostępu do najbardziej aktualnych i praktycznych danych. Wierzymy, że to nowe podejście nie tylko wzbogaci nasz dorobek badawczy, ale również dostarczy firmom cennych wskazówek, jak efektywnie budować relacje z klientami w coraz bardziej złożonym świecie cyfrowym.”

Partnerzy projektu
W realizacji badania SARE wspiera się na wiedzy i doświadczeniu znaczących graczy rynku, w tym Biostat® Centrum Badawczo-Rozwojowe. Patronat honorowy objął IAB Polska, a patronami medialnymi są: Marketer Plus, INIS, Sales Intelligence, Revhunter, Tygrysy Biznesu i Szef Sprzedaży. Współpraca z tak szerokim spektrum ekspertów gwarantuje kompleksowość i multidyscyplinarność podejścia do tematu.

Cel badania
Badanie „Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych” ma na celu zgłębienie wiedzy na temat preferencji klientów dotyczących sposobów komunikacji i czynników wpływających na ich decyzje zakupowe. Analiza będzie obejmować aspekty takie jak preferowane kanały komunikacji, częstotliwość otrzymywanych komunikatów, a także wpływ programów lojalnościowych na lojalność i decyzje zakupowe klientów.

Zachęcamy przedstawicieli branży oraz wszystkich, którzy na co dzień korzystają w swoim życiu z programów lojalnościowych do udziału w badaniu, by wspólnie odkryć, jak zmieniają się potrzeby i oczekiwania konsumentów. Udział w badaniu to nie tylko możliwość wyrażenia swojego zdania, ale także szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej poprzez dostosowanie swoich strategii komunikacyjnych do wymagań nowoczesnego konsumenta.

Weź udział w badaniu >> 

Czytaj także

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.