SARE rozpoczyna XX edycję badania – fokus na komunikację w programach lojalnościowych

03/21/2024
„Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych” - to temat badania, które rozpoczyna SARE. Związek IAB Polska został patronem honorowym inicjatywy.

W obliczu ciągłych zmian na rynku cyfrowym i ewolucji potrzeb konsumentów, SARE – dostawca rozwiązań do komunikacji marketingowej, ogłasza zmianę kierunku swojego flagowego projektu badawczego.

XX edycja badania, znana dotychczas z analizy wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce, w tym roku skupi się na zasadniczo nowym obszarze: komunikacji w programach lojalnościowych. Ta zmiana podkreśla determinację SARE, by dostarczać dane odpowiadające na aktualne wyzwania i potrzeby rynku.

Nowy wymiar badań
Konrad Żaczek
, Prezes Digitree Group SA (której SARE jest częścią), podkreśla znaczenie tej zmiany: „Decyzja o skupieniu tegorocznego badania na strategii omnichannel w programach lojalnościowych wynika z naszego pragnienia bycia na bieżąco z najnowszymi trendami oraz zapewnienia naszym klientom i partnerom dostępu do najbardziej aktualnych i praktycznych danych. Wierzymy, że to nowe podejście nie tylko wzbogaci nasz dorobek badawczy, ale również dostarczy firmom cennych wskazówek, jak efektywnie budować relacje z klientami w coraz bardziej złożonym świecie cyfrowym.”

Partnerzy projektu
W realizacji badania SARE wspiera się na wiedzy i doświadczeniu znaczących graczy rynku, w tym Biostat® Centrum Badawczo-Rozwojowe. Patronat honorowy objął IAB Polska, a patronami medialnymi są: Marketer Plus, INIS, Sales Intelligence, Revhunter, Tygrysy Biznesu i Szef Sprzedaży. Współpraca z tak szerokim spektrum ekspertów gwarantuje kompleksowość i multidyscyplinarność podejścia do tematu.

Cel badania
Badanie „Omnichannel w strategii komunikacji programów lojalnościowych” ma na celu zgłębienie wiedzy na temat preferencji klientów dotyczących sposobów komunikacji i czynników wpływających na ich decyzje zakupowe. Analiza będzie obejmować aspekty takie jak preferowane kanały komunikacji, częstotliwość otrzymywanych komunikatów, a także wpływ programów lojalnościowych na lojalność i decyzje zakupowe klientów.

Zachęcamy przedstawicieli branży oraz wszystkich, którzy na co dzień korzystają w swoim życiu z programów lojalnościowych do udziału w badaniu, by wspólnie odkryć, jak zmieniają się potrzeby i oczekiwania konsumentów. Udział w badaniu to nie tylko możliwość wyrażenia swojego zdania, ale także szansa na zdobycie przewagi konkurencyjnej poprzez dostosowanie swoich strategii komunikacyjnych do wymagań nowoczesnego konsumenta.

Weź udział w badaniu >> 

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!