Ruszyła sprzedaż biletów na Interact 2023 i zgłoszenia do europejskich MIXX Awards

02/09/2023
Coroczne flagowe wydarzenie IAB Europe, konferencja Interact, powraca i w tym roku odbędzie się 23-24 maja w Madrycie. Podczas wydarzenia odbędzie się również gala wręczenia nagród MIXX Awards Europe i Research Awards. Trwa przyjmowanie zgłoszeń do konkursów.

Tegorocznym współorganizatorem flagowej konferencji IAB Europe – Interact 2023 jest IAB Hiszpania. Czekają nas 2 dni niezapomnianych wystąpień, dyskusji panelowych i networkingu. Temat przewodni konferencji to “Innovation, Sustainability & Growth“, a poruszony zostanie szeroki zakres zagadnień dotyczących prywatności, zrównoważonego rozwoju i napędzania wzrostu poprzez innowacje w branży reklamy cyfrowej.

Ruszyła sprzedaż biletów. Więcej na temat konferencji na oficjalnej stronie: https://iabeurope.eu/interact/

 

Zgłoszenia do MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards

Podczas Interact 2023 odbędzie się również gala wręczenia nagród w dwóch prestiżowych konkursach na najlepsze kampanie reklamowe – MIXX Awards Europe i Research Awards. Trwa przyjmowanie zgłoszeń, a my zachęcamy twórców do udziału i zaistnienia ze swoimi kampaniami na poziomie europejskim!

Zgłoszenia w cenie regularnej trwają do 10 marca, po tej dacie ceny rosną, a ostateczny termin zgłoszeń upływa 14 kwietnia. Nie przegap szansy na zgłoszenie się do konkursu MIXX Awards Europe i Research Awards.

Więcej na temat konkursów: https://iabeurope.eu/interact/awards/

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.