Ruszyła sprzedaż biletów EARLY BIRDS na Interact 2019

02/21/2019
Ruszyła sprzedaż biletów EARLY BIRDS na Interact 2019! Tegoroczna edycja konferencji odbędzie się 4-5 czerwca w Warszawie. Interact to wydarzenie organizowane przez IAB Europe, które od lat gromadzi przedstawicieli wiodących agencji, wydawców, reklamodawców i branżowych ekspertów z całej Europy. Tematem trzynastej edycji konferencji będzie: Growing change. Changing growth. 4-5 czerwca wspólnie zastanowimy się, co dla współczesnego biznesu oznaczają zmiana i wzrost- dwie immanentne […]

Ruszyła sprzedaż biletów EARLY BIRDS na Interact 2019! Tegoroczna edycja konferencji odbędzie się 4-5 czerwca w Warszawie.

Interact to wydarzenie organizowane przez IAB Europe, które od lat gromadzi przedstawicieli wiodących agencji, wydawców, reklamodawców i branżowych ekspertów z całej Europy. Tematem trzynastej edycji konferencji będzie: Growing change. Changing growth. 4-5 czerwca wspólnie zastanowimy się, co dla współczesnego biznesu oznaczają zmiana i wzrost- dwie immanentne dla ery cyfrowej cechy.

Interact to wydarzenie obowiązkowe dla tych, którzy szukają inspiracji, najlepszych praktyk, chcą poznać obecne trendy, a także nawiązać wartościowe relacje biznesowe.

Podczas wydarzenia ogłoszone zostaną wyniki 14. MIXX Awards Europe i IAB Europe Research – konkursów, które wyróżniają najlepsze kampanie digitalowe.

Bilety w ofercie  EARLY BIRDS dostepne będą do 15 marca.

KUP BILET

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.