Result Media w gronie firm członkowskich IAB Polska.

01/17/2020
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja reklamowa RESULT MEDIA.

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja reklamowa RESULT MEDIA.

Result Media to agencja marketingu internetowego z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze zaawansowanych online’owych kampanii reklamowych nie tylko w Polsce, ale również w Unii Europejskiej i USA. Ich zespół to eksperci z najwyższym poziomem specjalizacji z SEM/SEO, analityki internetowej, planowania mediów, afiliacji i kampanii sprzedażowych. Result Media należy do elitarnego grona agencji posiadających tytuł Google Partner Premier i Facebook Partner.

Naszym priorytetem jest rozwój kompetencji z zakresu marketingu online’owego i wykorzystanie ich do realizacji celów naszych klientów. Wierzymy, że potencjał reklamowy internetu, najwyższe standardy jakościowe oraz korzystanie z najnowszych rozwiązań do klucz do sukcesu efektywnych kampanii reklamowych. Przystąpienie do IAB Polska to konsekwencja tak rozumianego rozwoju naszej agencji i jej roli we współpracy z klientami – mówi Konrad Spoczyński, CEO Result Media Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.