Result Media w gronie firm członkowskich IAB Polska.

01/17/2020
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja reklamowa RESULT MEDIA.

Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła agencja reklamowa RESULT MEDIA.

Result Media to agencja marketingu internetowego z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze zaawansowanych online’owych kampanii reklamowych nie tylko w Polsce, ale również w Unii Europejskiej i USA. Ich zespół to eksperci z najwyższym poziomem specjalizacji z SEM/SEO, analityki internetowej, planowania mediów, afiliacji i kampanii sprzedażowych. Result Media należy do elitarnego grona agencji posiadających tytuł Google Partner Premier i Facebook Partner.

Naszym priorytetem jest rozwój kompetencji z zakresu marketingu online’owego i wykorzystanie ich do realizacji celów naszych klientów. Wierzymy, że potencjał reklamowy internetu, najwyższe standardy jakościowe oraz korzystanie z najnowszych rozwiązań do klucz do sukcesu efektywnych kampanii reklamowych. Przystąpienie do IAB Polska to konsekwencja tak rozumianego rozwoju naszej agencji i jej roli we współpracy z klientami – mówi Konrad Spoczyński, CEO Result Media Sp. z o.o.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych już ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Czytaj także

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Raport Neuroinsight Lab ujawnia: Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji

Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.