Przedłużamy termin nadsyłania zgłoszeń wystąpień do Forum IAB 2023

02/06/2023
To już pewne! W związku z licznymi prośbami od zgłaszających PRZEDŁUŻAMY call for papers do Forum IAB 2023. We are extending the application deadline by February 13 this year!

ENG:

We are extending the application deadline by February 13 this year!

Would you like to take part in this discussion? Read the brief and fill out the application form.
We are extending the deadline for applications by February 13 this year. Read the brief and send your speech proposal: https://forumiab.pl/call-for-papers-en/

PL:

Ostatnie lata to fale zdarzeń wywołujące znaczące zmiany na świecie, a na horyzoncie widać kolejne. Widmo recesji gospodarczej i rosnącego bezrobocia, koszty działania i niski wskaźnik konsumpcji to tylko część czynników, które wpływają na biznes. Dodatkowym elementem obciążającym jest odbywająca się tak blisko nas wojna. Dla branży marketingowej, komunikacji, kreacji i twórców narzędzi świata cyfrowego to kolejna próba. 

Nowy termin nadsyłania propozycji wystąpień to 13 lutego!

Temat tegorocznego Forum IAB to: 2023 mówi: Sprawdzam! Jaka strategia na ciekawe czasy”?

IAB Polska oraz Rada Programowa tematem przewodnim tegorocznej edycji konferencji ustanawiają 2023 mówi: Sprawdzam! Jaka strategia na ciekawe czasy”?”. Intencją organizatora jest zamiar zweryfikowania, czy nabraliśmy odporności w ostatnich latach w biznesie, strategiach, technologii, mediach, relacjach międzyludzkich oraz czy umiejętnie tą energią zarządzamy.

Na scenie Forum IAB prelegenci odpowiedzą na pytanie, co było typowym hype i buzzwordem, a co wnosi długoterminową zmianę, daje pozytywny efekt w biznesie i rozwija branżę internetową, co sprawdzi się w tych „ciekawych czasach”.

 

Zgłaszanie prezentacji

Zgodnie z tematem przewodnim organizator konferencji Forum IAB 2023 poszukuje przepracowanych lub gotowych do wykorzystania strategii funkcjonowania w „ciekawych czasach”.

Prezentacje można zgłaszać w siedmiu obszarach funkcjonowania branży marketingowej.

Sprawdzam: Rynek. Strategie na czynniki zewnętrzne.

#bezpieczeństwo #decoupling #deflacja #digital extension #fragmentaryzacja #implozja branży #inflacja #inwestycje #konsolidacja #media # odpowiedzialność-reklama-jakość #omnichanel social mediowy #powrót do offline #strategie na ciekawe czasy # wzrost vs retencja

Sprawdzam: Konsument. Strategie na zmieniające się zachowania konsumentów.

#balans #bezpieczeństwo #deflacja-uwaga-widownia #digital fatique #dyrektywa omnibus#generacje #inflacja #kondycja demokracji #migracje #omnichanel social mediowy #powrót do offline #prywatność #rozwaga #wybory

Sprawdzam: Marka. Strategie odporności na zmianę.

#bezpieczeństwo #brand safety #dojrzałość #globalne vs lokalne #long term #pitstop #purpose #refleksja #short term #sposoby przetrwania #utrzymujemy biznes czy walczymy o wzrosty

Sprawdzam: Efektywność. Strategie sukcesu biznesu.

#balans #fragmentaryzacja #innowacje #inwestyce #kryzys finansowy #optymalizacja ROI #optymalizacja kosztowa #powrót do offline #pragmatyzm #rozwaga #refleksja #utrzymujemy biznes czy walczymy o wzrosty #wzrost vs retencja

Sprawdzam: ESG. Strategie zrównoważonego rozwoju i marketingu.

#dehype #dojrzałość #działania na rzecz dobra #energia #eko wygoda #green washing #ład korporacyjny #source for good #ślad węglowy mediów #zrównoważony marketing #zrównoważona reklama #zrównoważony rozwój

Sprawdzam: Leadership. Strategie organizacji i zespołów.

#balans #dynamika pracy #dojrzałość #efektywność #empatia #generacje #inspiracja#jednostka SWAT #motywacja #networking #nowy leadership #potrzebypokoleniowe #pragmatyzm #refleksja #narzędzia #relacje międzyludzkie #stylpracy #sposoby przetrwania #utrzymujemy biznes czy walczymy o wzrosty #współpraca #zaufanie

Sprawdzam: Trendy. Co powraca i dlaczego a co nas zaskoczy.

#atencja #autentyczność #dehype #digital extention #fragmentaryzacja #gaming #google #hiperpersonalizacja #metaversum #nowy kontent #NFT #odpowiedzialność-reklama-jakość

#post-party cookie #powrót do offline #prywatność #refleksja #rezyliencja #rozwaga #technologia #web 3.0

Wszystkich, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem w powyższych tematach, organizator zaprasza do wzięcia udziału w Call for Papers do Forum IAB 2023. Zgłoszenia propozycji wystąpień są bezpłatne i należy je przesłać do 13 lutego 2023 r. poprzez formularz zgłoszeniowy. 

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: https://forumiab.pl/

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.