Pobierz świąteczną paczkę od IAB Polska!

12/14/2022
Jak co roku z okazji nadchodzących Świąt przygotowaliśmy dla Was paczkę ze wszystkimi publikacjami IAB Polska z mijającego roku. Pobierz [70Mb] i korzystaj z wiedzy zebranej w jednym miejscu!

W paczce znajdziesz:

Raporty IAB Polska

  1. Raport Strategiczny INTERNET 2021/2022
  2. Mapę Podmiotów Internetowych 2022/2023
  3. Infografikę IAB Polska/ PwC AdEx Q3 2021
  4. Infografikę IAB Polska/ PwC AdEx FY 2021
  5. Infografikę IAB Polska/ PwC AdEx Q1 2022
  6. Infografikę IAB Polska/ PwC AdEx H1 2022
  7. II edycję raportu IAB Polska i PBI pt. Reklama online w dobie post-cookie.
  8. Wykaz metod personalizacji reklamy bez 3rd party cookies.

Publikacje i raporty Grup Roboczych

9. II część Leksykonu pt. Pomiar efektywności komunikacji marketingowej w mediach cyfrowych.
10. Publikację Grupy Roboczej PR pt. 2022 – rok dla odważnych i rozważnych: metawersum, spirale informacyjne i łamanie tabu.
11. Publikację Grupy Roboczej Audiowideo pt. Poradnik reklamy wideo online
1
2. Casebook Grupy Roboczej SEM pt. 6 CASE STUDIES SEM.
13. Raport Grupy Roboczej SEM pt. Wykorzystanie działań SEM w sektorze MSP.
1
4. Przewodnik Grupy Roboczej Social Media pt. CSR w social media.
15. Przewodnik Grupy Roboczej Social Media pt. Prywatność i bezpieczeństwo w social media.
16. Poradnik Grupy Roboczej Digital Out-of-Home pt. Co warto wiedzieć o Digital Out-of-Home.
17. Publikację Grupy Roboczej Programmatic pt. Poradnik Reklamy  Programmatic.

WEBINARY IAB Polska (zarejestruj się i obejrzyj nagranie)

18. IAB ExpertPanel: Reklama online w dobie post-cookies
19. IAB ExpertPanel: Programmatic bezpieczny i efektywny
20. IAB ExpertPanel: Rekomendacje Prezesa UOKiK dla influencerów – Q&A
21. IAB ExpertPanel: E-commerce w Polsce 2022

Zapraszamy do pobrania i życzymy udanej świątecznej lektury oraz wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.