Guide to Identity: Technical Standards and Key Considerations
Przewodnik ten powstał, aby pomóc wydawcom i reklamodawcom poznać wybrane standardy techniczne, które należy wziąć pod uwagę przy pod uwagę przy zakupie i stosowaniu rozwiązań identyfikacyjnych.
Więcej informacji oraz możliwość pobrania przewodnika TUTAJ
Oprócz tego organizacja przygotowała również ONE PAGER na temat tego, czym są identyfikatory reklamowe, który można znaleźć TUTAJ.
Supply Chain Transparency Guide
Ukazała się również zaktualizowana wersja publikacji nt. przejrzystości łańcucha dostaw.
Jej celem jest poprawa przejrzystości łańcucha dostaw reklamy cyfrowej w zakresie danych, kosztów i źródeł zapasów. Przewodnik zawiera pytania dla każdej kategorii interesariuszy, które należy zadać na różnych etapach łańcucha dostaw. Przewodnik, wydany po raz pierwszy w 2018 roku, jest regularnie aktualizowany przez IAB Europe’s Programmatic Trading Committee, a poprzednia wersja została wydana w marcu 2021 roku.
Więcej informacji oraz możliwość pobrania przewodnika TUTAJ