Pobierz nowe publikacje IAB Europe

07/21/2022
Zapraszamy do pobrania dwóch nowych publikacji IAB Europe: Guide to Identity: Technical Standards and Key Considerations oraz zaktualizowanej wersji Supply Chain Transparency Guide.

Guide to Identity: Technical Standards and Key Considerations

Przewodnik ten powstał, aby pomóc wydawcom i reklamodawcom poznać wybrane standardy techniczne, które należy wziąć pod uwagę przy pod uwagę przy zakupie i stosowaniu rozwiązań identyfikacyjnych.

Więcej informacji oraz możliwość pobrania przewodnika TUTAJ

Oprócz tego organizacja przygotowała również ONE PAGER na temat tego, czym są identyfikatory reklamowe, który można znaleźć TUTAJ.

Supply Chain Transparency Guide

Ukazała się również zaktualizowana wersja publikacji nt. przejrzystości łańcucha dostaw.

Jej celem jest poprawa przejrzystości łańcucha dostaw reklamy cyfrowej w zakresie danych, kosztów i źródeł zapasów. Przewodnik zawiera pytania dla każdej kategorii interesariuszy, które należy zadać na różnych etapach łańcucha dostaw. Przewodnik, wydany po raz pierwszy w 2018 roku, jest regularnie aktualizowany przez IAB Europe’s Programmatic Trading Committee, a poprzednia wersja została wydana w marcu 2021 roku.

Więcej informacji oraz możliwość pobrania przewodnika TUTAJ

 

 

Czytaj także

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Duży krok w standaryzacji rynku reklam Digital OOH: Słownik i formatka dla ofert DOOH

Grupa Robocza Digital Out-of-Home IAB Polska, zrzeszająca wiodące firmy z medium OOH oraz przedstawicieli domów mediowych i firm technologicznych, opracowała dwa ważne dla branży materiały: słownik pojęć związanych z Digital OOH oraz edytowalną formatkę do składania ofert reklamowych na kampanie w tym medium. Materiały te stanowią duży krok do standaryzacji rynku reklam Digital OOH.

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.