Pobierz nowe publikacje IAB Europe

07/21/2022
Zapraszamy do pobrania dwóch nowych publikacji IAB Europe: Guide to Identity: Technical Standards and Key Considerations oraz zaktualizowanej wersji Supply Chain Transparency Guide.

Guide to Identity: Technical Standards and Key Considerations

Przewodnik ten powstał, aby pomóc wydawcom i reklamodawcom poznać wybrane standardy techniczne, które należy wziąć pod uwagę przy pod uwagę przy zakupie i stosowaniu rozwiązań identyfikacyjnych.

Więcej informacji oraz możliwość pobrania przewodnika TUTAJ

Oprócz tego organizacja przygotowała również ONE PAGER na temat tego, czym są identyfikatory reklamowe, który można znaleźć TUTAJ.

Supply Chain Transparency Guide

Ukazała się również zaktualizowana wersja publikacji nt. przejrzystości łańcucha dostaw.

Jej celem jest poprawa przejrzystości łańcucha dostaw reklamy cyfrowej w zakresie danych, kosztów i źródeł zapasów. Przewodnik zawiera pytania dla każdej kategorii interesariuszy, które należy zadać na różnych etapach łańcucha dostaw. Przewodnik, wydany po raz pierwszy w 2018 roku, jest regularnie aktualizowany przez IAB Europe’s Programmatic Trading Committee, a poprzednia wersja została wydana w marcu 2021 roku.

Więcej informacji oraz możliwość pobrania przewodnika TUTAJ

 

 

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.