Patronat: V edycja PRO Experts Days

01/26/2024
Piąta edycja PRO Experts Days już niedługo! Konferencja kierowana jest do osób zarządzających marketingiem, budowaniem brandu lub branżą e-commerce. Wydarzenie to niezwykła okazja do poszerzenia wiedzy i rozmów z ekspertami z obszarów digital marketingu i biznesu. IAB Polska objął wydarzenie patronatem honorowym.

PRO Experts Days to event, który łączy grono managerów zarządzających działaniami w digitalu w różnorodnych branżach.. Niezwykła wartość wydarzenia polega na możliwości zdobywania inspiracji, dzielenia się historiami sukcesów oraz wymiany doświadczeń.

Co czeka na Uczestników?

  • Najnowsze raporty, wnioski i analizy z bieżącymi komentarzami Ekspertów.
  • Nowości i trendy z branży digital marketingu.
  • Strefa Partnera: przestrzeń sprzyjająca rozmowom i aplikacja pomagająca na odnalezienie Gości.
  • Akademia PRO: praktyczne warsztaty i prelekcje pełne, merytorycznej wiedzy.

Dlaczego warto wziąć udział?

PRO Experts Days to nie tylko konferencja, ale także unikalna szansa na rozwój osobisty i zawodowy. Podczas piątej edycji Uczestnicy mogą skorzystać z trzech obszarów merytorycznych: Inspiration & Technology, Brand oraz Warsztatów Akademii PRO. Udział w konferencji jest darmowy, organizatorzy zastrzegają jednak możliwość weryfikacji listy i ograniczoną ilość miejsc.

Link do strony PRO Experts Days oraz zapisów: TUTAJ

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.