Patronat: V edycja PRO Experts Days

01/26/2024
Piąta edycja PRO Experts Days już niedługo! Konferencja kierowana jest do osób zarządzających marketingiem, budowaniem brandu lub branżą e-commerce. Wydarzenie to niezwykła okazja do poszerzenia wiedzy i rozmów z ekspertami z obszarów digital marketingu i biznesu. IAB Polska objął wydarzenie patronatem honorowym.

PRO Experts Days to event, który łączy grono managerów zarządzających działaniami w digitalu w różnorodnych branżach.. Niezwykła wartość wydarzenia polega na możliwości zdobywania inspiracji, dzielenia się historiami sukcesów oraz wymiany doświadczeń.

Co czeka na Uczestników?

  • Najnowsze raporty, wnioski i analizy z bieżącymi komentarzami Ekspertów.
  • Nowości i trendy z branży digital marketingu.
  • Strefa Partnera: przestrzeń sprzyjająca rozmowom i aplikacja pomagająca na odnalezienie Gości.
  • Akademia PRO: praktyczne warsztaty i prelekcje pełne, merytorycznej wiedzy.

Dlaczego warto wziąć udział?

PRO Experts Days to nie tylko konferencja, ale także unikalna szansa na rozwój osobisty i zawodowy. Podczas piątej edycji Uczestnicy mogą skorzystać z trzech obszarów merytorycznych: Inspiration & Technology, Brand oraz Warsztatów Akademii PRO. Udział w konferencji jest darmowy, organizatorzy zastrzegają jednak możliwość weryfikacji listy i ograniczoną ilość miejsc.

Link do strony PRO Experts Days oraz zapisów: TUTAJ

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.