Patronat: Nowa edycja poradnika o marketingu aplikacji mobilnych

09/07/2023
Agencja digital marketingu Up&More, opracowała nową wersję poradnika marketingu aplikacji mobilnych. To kompleksowy dokument opisujący krok po kroku działania, jakie należy podjąć, aby skutecznie wypromować aplikację na rynku. IAB Polska objął publikację patronatem honorowym.

Rynek aplikacji mobilnych

Popyt generowany przez aplikacje mobilne nigdy dotychczas nie był tak duży. Wg raportu data.ai “ 2023 State of Mobile” czas spędzony w aplikacjach sięga już 5 godzin na najważniejszych rynkach na świecie. Usługi mobilne biją rekordy, a konsumenci w ujęciu globalnym pobierają ponad 485 000 aplikacji na minutę. Jak w takich ekstremalnych warunkach zaplanować promocję swojej aplikacji?

Odpowiedź na to pytanie znajduje się w najnowszej wersji poradnika aplikacji mobilnych od ekspertów z Up&More. Skierowany do marketerów dokument pokazuje krok po kroku, jak przygotować aplikację do wypuszczenia na rynek, jakie działania marketingowe zaplanować przy pozyskiwaniu zaangażowanych użytkowników oraz o czym pamiętać, aby utrzymać uwagę odbiorców po instalacji.
Co zawiera poradnik?

Poradnik został podzielony został na trzy części w zależności od fazy:

  • Przygotowanie do startu, gdzie kluczowe jest opracowanie planu marketingowego
  • Zdobywanie pozycji rynkowej, a więc prowadzenie kampanii, analityka, dobór mediów i narzędzi
  • Utrzymanie użytkownika, czyli zestaw działań maksymalizujących zaangażowanie;

Jak optymalnie działać na rynku aplikacji mobilnych?

– Nowa edycja poradnika oparta jest przede wszystkim o doświadczenia naszego zespołu w marketingu aplikacji. Zwracamy uwagę na kluczowe elementy przed uruchomieniem aplikacji, w fazie pozyskiwania użytkowników oraz w końcowej fazie, czyli powracalności (retencji). Z poradnika skorzysta zarówno startup budujący nową aplikację mobilną, jak i dojrzała aplikacja mobilna szukająca nowych kanałów promocji czy próbująca poukładać na nowo analitykę – mówi Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More, pomysłodawca poradnika.

Poradnik można pobrać bezpłatnie ze strony: https://appmore.pl

Czytaj także

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

Powstaje Branżowe Centrum Umiejętności w Białymstoku. Partnerami IAB Polska i SAR.

20 listopada 2024 r. w Białymstoku odbyła się inauguracja współpracy na rzecz utworzenia i rozwoju ogólnopolskiego Branżowego Centrum Umiejętności (BCU) w dziedzinie reklamy. Partnerami przedsięwzięcia są: Miasto Białystok, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Umowę podpisano w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku.

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Nagrody IAB MIXX Awards 2024 rozdane. Poznaj zwycięzców!

Podczas uroczystej gali IAB MIXX Awards 2024 w warszawskim Muzeum Historii Polski IAB Polska uhonorował najlepsze digitalowe kampanie minionego roku. Tytuł Best in Show otrzymała kampania „Saving The Voice Of The Ghetto” zrealizowana przez kooperację Saatchi & Saatchi, Prodigious, MSL Group oraz Leo Burnett dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Wśród 55 nagród jury przyznało 5 złotych statuetek. Dowiedz się, kto zwyciężył w digitalu!