Patronat: Nowa edycja poradnika o marketingu aplikacji mobilnych

09/07/2023
Agencja digital marketingu Up&More, opracowała nową wersję poradnika marketingu aplikacji mobilnych. To kompleksowy dokument opisujący krok po kroku działania, jakie należy podjąć, aby skutecznie wypromować aplikację na rynku. IAB Polska objął publikację patronatem honorowym.

Rynek aplikacji mobilnych

Popyt generowany przez aplikacje mobilne nigdy dotychczas nie był tak duży. Wg raportu data.ai “ 2023 State of Mobile” czas spędzony w aplikacjach sięga już 5 godzin na najważniejszych rynkach na świecie. Usługi mobilne biją rekordy, a konsumenci w ujęciu globalnym pobierają ponad 485 000 aplikacji na minutę. Jak w takich ekstremalnych warunkach zaplanować promocję swojej aplikacji?

Odpowiedź na to pytanie znajduje się w najnowszej wersji poradnika aplikacji mobilnych od ekspertów z Up&More. Skierowany do marketerów dokument pokazuje krok po kroku, jak przygotować aplikację do wypuszczenia na rynek, jakie działania marketingowe zaplanować przy pozyskiwaniu zaangażowanych użytkowników oraz o czym pamiętać, aby utrzymać uwagę odbiorców po instalacji.
Co zawiera poradnik?

Poradnik został podzielony został na trzy części w zależności od fazy:

  • Przygotowanie do startu, gdzie kluczowe jest opracowanie planu marketingowego
  • Zdobywanie pozycji rynkowej, a więc prowadzenie kampanii, analityka, dobór mediów i narzędzi
  • Utrzymanie użytkownika, czyli zestaw działań maksymalizujących zaangażowanie;

Jak optymalnie działać na rynku aplikacji mobilnych?

– Nowa edycja poradnika oparta jest przede wszystkim o doświadczenia naszego zespołu w marketingu aplikacji. Zwracamy uwagę na kluczowe elementy przed uruchomieniem aplikacji, w fazie pozyskiwania użytkowników oraz w końcowej fazie, czyli powracalności (retencji). Z poradnika skorzysta zarówno startup budujący nową aplikację mobilną, jak i dojrzała aplikacja mobilna szukająca nowych kanałów promocji czy próbująca poukładać na nowo analitykę – mówi Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More, pomysłodawca poradnika.

Poradnik można pobrać bezpłatnie ze strony: https://appmore.pl

Czytaj także

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

Konkurs DOBROSTARS pod patronatem IAB Polska

IAA Polska wraz uczestnikami programu liderskiego Marketing Masterminds organizuje konkurs DOBROSTARS, w którym wyróżnione zostaną najlepsze praktyki wspierające zdrowie psychiczne, fizyczne i dobre samopoczucie pracowników. Inicjatywę wspierają największe organizacje branżowe: IAB Polska oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które objęły patronat nad konkursem.

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

SEO Vibes Summit ‘25 pod patronatem IAB

Już po raz 5. WhitePress organizuje SEO Vibes Summit – jedną z najważniejszych konferencji branży SEO i content marketingu w Europie. Tym razem konferencja odbędzie się w Zakopanem w dniach 27-31 maja. Wydarzenie posiada patronat honorowy IAB Polska.

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Search Generative Experience. Nowy e-book IAB Polska

Przełomowe dla wyszukiwarek rozwiązania, takie jak Google Search Generative Experience (SGE), łączą generatywne modele językowe z zaawansowanymi mechanizmami wyszukiwania. Aby pomóc firmom i specjalistom SEO oraz SEM lepiej zrozumieć te zmiany, eksperci z Grupy Roboczej SEO & PPC IAB Polska przygotowali nowy e-book poświęcony tej tematyce.