Patronat: Nowa edycja poradnika o marketingu aplikacji mobilnych

09/07/2023
Agencja digital marketingu Up&More, opracowała nową wersję poradnika marketingu aplikacji mobilnych. To kompleksowy dokument opisujący krok po kroku działania, jakie należy podjąć, aby skutecznie wypromować aplikację na rynku. IAB Polska objął publikację patronatem honorowym.

Rynek aplikacji mobilnych

Popyt generowany przez aplikacje mobilne nigdy dotychczas nie był tak duży. Wg raportu data.ai “ 2023 State of Mobile” czas spędzony w aplikacjach sięga już 5 godzin na najważniejszych rynkach na świecie. Usługi mobilne biją rekordy, a konsumenci w ujęciu globalnym pobierają ponad 485 000 aplikacji na minutę. Jak w takich ekstremalnych warunkach zaplanować promocję swojej aplikacji?

Odpowiedź na to pytanie znajduje się w najnowszej wersji poradnika aplikacji mobilnych od ekspertów z Up&More. Skierowany do marketerów dokument pokazuje krok po kroku, jak przygotować aplikację do wypuszczenia na rynek, jakie działania marketingowe zaplanować przy pozyskiwaniu zaangażowanych użytkowników oraz o czym pamiętać, aby utrzymać uwagę odbiorców po instalacji.
Co zawiera poradnik?

Poradnik został podzielony został na trzy części w zależności od fazy:

  • Przygotowanie do startu, gdzie kluczowe jest opracowanie planu marketingowego
  • Zdobywanie pozycji rynkowej, a więc prowadzenie kampanii, analityka, dobór mediów i narzędzi
  • Utrzymanie użytkownika, czyli zestaw działań maksymalizujących zaangażowanie;

Jak optymalnie działać na rynku aplikacji mobilnych?

– Nowa edycja poradnika oparta jest przede wszystkim o doświadczenia naszego zespołu w marketingu aplikacji. Zwracamy uwagę na kluczowe elementy przed uruchomieniem aplikacji, w fazie pozyskiwania użytkowników oraz w końcowej fazie, czyli powracalności (retencji). Z poradnika skorzysta zarówno startup budujący nową aplikację mobilną, jak i dojrzała aplikacja mobilna szukająca nowych kanałów promocji czy próbująca poukładać na nowo analitykę – mówi Tomasz Starzyński, managing partner w Up&More, pomysłodawca poradnika.

Poradnik można pobrać bezpłatnie ze strony: https://appmore.pl

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

Patronat IAB Polska: AI Create Warsaw: AI & Creativity

AI CREATE to globalna inicjatywa profesjonalistów z całego świata. Została stworzona przez weteranów branży kreatywnej, eventowej oraz produkcyjnej z Hiszpanii i Singapuru. Edycja warszawska zaplanowane na 16 maja posiada patronat honorowy IAB Polska.