Patronat IAB: Spicy Mobile publikuje raport „We are connected”

11/25/2020
Tegoroczny raport Spicy Mobile jest już dostępny. Publikacja, przygotowana pod hasłem „We are connected”, stanowi odpowiedź na pytania o pozycję mobile’a na rynku mediów i w strategiach biznesowych firm.

Co roku Spicy Mobile przygotowuje raport branżowy, w którym podsumowuje najważniejsze zmiany w marketingu mobilnym i wyznacza trendy na kolejny rok. Tegoroczna publikacja nie mogła pozostać obojętna wobec gwałtownych zmian na rynku mediów i szybkiego rozwoju e-commerce. Składa się na nią wiedza i doświadczenie blisko 30 ekspertów reprezentujących świat reklamy, handlu internetowego, technologii marketingowych (MarTech), badań i nauki. Honorowy patronat nad raportem „We are connected” objął Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

„Wydarzenia z początku roku przyspieszyły transformację cyfrową. Aby oddać charakter tej zmiany, tegoroczny raport przygotowaliśmy pod hasłem We are connected. Pokazujemy w nim, jak konsumenci korzystają z różnych urządzeń, jak mobile przejmuje nasze kolejne doświadczenia, a także jak wpływa na inne kanały. Odpowiadamy też na najważniejsze pytanie, jak marki i wydawcy mogą docierać do migrujących między różnymi kanałami i urządzeniami użytkowników” – podkreśla Artur Zawadzki, członek zarządu Spicy Mobile.

W przygotowanie raportu zaangażowało się 25 firm, m.in. wydawcy medialni (RMF FM, TVN Media), sieci handlowe i platformy e-commerce (Agata SA, Bonami.pl, Ikea, Żabka), agencje i domy mediowe (LiquidThread, Media Direction OMD, Media On, Mindshare, Initiative, Spark Foundry, VMLY&R, Wavemaker), środowisko naukowe i firmy doradcze (Uniwersytet SWPS, PwC), a także dostawcy rozwiązań technologicznych (OmniConsole, One Horizon, Performance Media, Proxi.cloud, Sales Tube). Nie zabrakło również głosu ze strony przedstawicieli PBI oraz Gemius w temacie nowego badania cross-mediowego Mediatel, które obejmuje pasywny pomiar konsumpcji internetu, telewizji oraz radia.

Raport „We are connected” można pobrać bezpłatnie ze strony >>

Publikacja jest także dostępna w wersji drukowanej w nakładzie 1000 egzemplarzy. W formie dodatku zostały do niej dołączone wyniki badania zrealizowanego przez Spicy Mobile na przełomie lipca i sierpnia br. wśród blisko 100 osób odpowiedzialnych za planowanie i realizację kampanii reklamowych.

„Odpowiedzi, które otrzymaliśmy, pokazują wyraźnie, jak w wyniku lockdownu zmienił się rynek reklamowy w Polsce oraz oczekiwania samych reklamodawców. Wniosek jest jeden – nawet w obliczu kryzysu firmy nie mogą sobie pozwolić na rezygnację z działań marketingowych wspierających sprzedaż” – dodaje Tomasz Kąkol, dyrektor sprzedaży w Spicy Mobile.

Raport „We are connected” to już czwarta publikacja tego typu, której wydawcą jest Spicy Mobile. Wcześniej agencja przygotowała przegląd trendów na rynku mobilnym „Mobile is spicy” (2017), a także raporty „Big Data & Mobile”(2018) oraz „Aplikacje mobilne” (2019). Wszystkie wydawnictwa ukazały się pod honorowym patronatem IAB Polska. Z ramienia Spicy Mobile za redakcję i koordynację projektu odpowiada agencja Szmalec PR.

***

Spicy Mobile to agencja komunikacji mobilnej oraz twórca pierwszej w Polsce platformy marketingu aplikacji mobilnych dedykowanej reklamodawcom i wydawcom – Mobigate. Firma realizuje kampanie reklamowe na powierzchni przekraczającej 700 mln odsłon miesięcznie, a także oferuje zaawansowane rozwiązania technologiczne i badawcze dedykowane kanałowi mobile. W 2018 r. w ramach struktur agencji powstała marka Just Run App – nowy podmiot dedykowany promocji aplikacji m-commerce.

Czytaj także

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

Patronat IAB: 18. CYBERSEC CEE EXPO & FORUM już w czerwcu

CYBERSEC CEE EXPO & FORUM to kluczowe i jedyne w swoim rodzaju wydarzenie dotyczące cyberbezpieczeństwa w Europie. Od 2015 roku CYBERSEC zapewnia przestrzeń do wymiany poglądów, dyskusji i prezentacji dotyczących największych wyzwań stojących nie tylko przed społeczeństwem, ale i światem wirtualnym. IAB Polska po raz kolejny objął patronat honorowy nad wydarzeniem.