Patronat IAB Polska: PSPR Day w Warszawie

10/20/2025
Już 24 października w Warszawie odbędzie się dziewiąta edycja PSPR Day – jednej z najważniejszych konferencji branży komunikacyjnej w Polsce. IAB Polska objął wydarzenie patronatem honorowym.

Tegoroczna edycja przebiegnie pod hasłem „Człowiek i Maszyna, czy to koniec komunikacji, jaką znamy?”. Na scenie wystąpią nie tylko czołowi eksperci PR, lecz także psychologowie, prawnicy i dziennikarze. Agendę PSPR opracowała Rada Programowa: dr Katarzyna Kopeć-Ziemczyk, dr Dagmara Prystacka, Anna Kiryjow-Radzka, Aneta Arwaj, Karolina Szelążek, Hanna Pieczyńska, Marcin Herman, Krzysztof Olszewski, Tomasz Lewandowski i Mariusz Gawrychowski.

Pula biletów na wydarzenie wyczerpała się jeszcze we wrześniu. Możliwy jest udział w formule online. Dostęp można wykupić na stronie wydarzenia: https://polskipr.pl/psprday2025.

Partnerami branżowymi wydarzenia są PROM, SAPR i ZFPR. Patronat medialny objęli: Polska Press Grupa, xyz, Cashless.pl, Dziennik Gazeta Prawna, Spider’s Web, Wirtualnemedia.pl, Press, Radio Eska, My Company Polska i Rzeczpospolita. 

Partnerem strategicznym PSPR Day jest Centrum Medyczne CMP, partnerem głównym Mediaboard, a partnerami Astor i lorem ipsum team.

Szczegółowe informacje na temat wydarzenia znajdują się na tej stronie.


Ta konferencja została objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość jaką niesie dla sektora komunikacji marketingowej. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.