Patronat IAB Polska: MOC TV Inspiration Days

09/03/2024
Zapraszamy na konferencję MOC-no o przyszłości reklamy telewizyjnej - MOC TV Inspiration Days, która odbędzie się 10 października w Warszawie pod patronatem IAB Polska.

MOC TV Inspiration Days to nowy format cyklicznych wydarzeń specjalnych, w trakcie których przedstawiane są różne dane i trendy dotyczące rozwoju telewizji. Tematyka dotyczy zarówno zmian w reklamie telewizyjnej, jak i metodologii badawczych, czy też nowych technologii dystrybucji treści.

Na MOC TV Inspiration Days jest dedykowane do reklamodawców, agencji mediowych i reklamowych, nadawców telewizyjnych, wydawców internetowych, badaczy, producentów a także wszystkich zainteresowanych rynkiem telewizyjnym i wideo.

W programie:

  • W trakcie wydarzenia przedstawione zostaną analizy dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości reklam telewizyjnych, łącząc w sobie bogactwo danych badawczych z praktycznymi wskazówkami ekspertów.
  • Omówione zostaną nie tylko same zagadnienia dotyczące reklam, ale i technologiczne fundamenty, na których się one opierają. Od zmian w technologii i przyszłości telewizji cyfrowej po nowoczesne środki przekazu, ukazane zostanie jak reklama telewizyjna zmienia się wraz z postępem technologicznym.
  • Prelegenci omówią nowe formaty reklamowe, prezentując kreatywne podejścia do wykorzystania potencjału telewizyjnego medium. Od ekskluzywnych bloków reklamowych po nowoczesne metody integracji reklamy z programem, przedstawiona zostanie różnorodność możliwości, jakie stwarza telewizyjny rynek reklamowy.

Zaprezentowane zostaną również trendy rozwoju reklamy telewizyjnej w erze cyfrowej, w tym scenariusze przyszłości, w której personalizacja, sztuczna inteligencja i zbieranie danych od widzów odgrywają kluczową rolę.

Dodatkowo omówione zostaną aspekty praktyczne i etyczne związane z reklamą telewizyjną, ukazując, jak ważne jest uwzględnienie danych, personalizacji i poszanowania dla prywatności odbiorców w procesie tworzenia kampanii reklamowych.

Podczas konferencji zostanie też przedstawiona analiza nowych trendów społecznych i ich wpływu na reklamę telewizyjną, co stanowi kluczowy element zrozumienia dzisiejszego rynku i przygotowania się na przyszłość.

Każdy uczestnik wydarzenia otrzyma najnowszą publikację „Reklama na rynku telewizyjnym. Nowe modele biznesowe a rozwój technologii”

Szczegóły i rejestracja na oficjalnej stronie wydarzenia >

Czytaj także

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Braughman Group dołącza do IAB Polska

Do IAB Polska dołącza Braughman Group Media Outdoor – doświadczony partner w realizacji kampanii OOH i DOOH, który łączy kreatywność z technologią, pomagając markom zaistnieć w lokalizacjach premium.

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

Patronat IAB: Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów

27 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja „Re.wolucja czy ewolucja efektywności? ROI, AI i Nowy Świat Mediów”. Organizatorem wydarzenia jest re58, partnerem strategicznym – New Age Media, patronat honorowy objęło IAB Polska, a wszyscy uczestnicy dzięki przyznanej akredytacji będą mogli otrzymać 20 pkt DIMAQ.