Patronat IAB Polska: MOC TV Inspiration Days

09/03/2024
Zapraszamy na konferencję MOC-no o przyszłości reklamy telewizyjnej - MOC TV Inspiration Days, która odbędzie się 10 października w Warszawie pod patronatem IAB Polska.

MOC TV Inspiration Days to nowy format cyklicznych wydarzeń specjalnych, w trakcie których przedstawiane są różne dane i trendy dotyczące rozwoju telewizji. Tematyka dotyczy zarówno zmian w reklamie telewizyjnej, jak i metodologii badawczych, czy też nowych technologii dystrybucji treści.

Na MOC TV Inspiration Days jest dedykowane do reklamodawców, agencji mediowych i reklamowych, nadawców telewizyjnych, wydawców internetowych, badaczy, producentów a także wszystkich zainteresowanych rynkiem telewizyjnym i wideo.

W programie:

  • W trakcie wydarzenia przedstawione zostaną analizy dotyczące przeszłości, teraźniejszości i przyszłości reklam telewizyjnych, łącząc w sobie bogactwo danych badawczych z praktycznymi wskazówkami ekspertów.
  • Omówione zostaną nie tylko same zagadnienia dotyczące reklam, ale i technologiczne fundamenty, na których się one opierają. Od zmian w technologii i przyszłości telewizji cyfrowej po nowoczesne środki przekazu, ukazane zostanie jak reklama telewizyjna zmienia się wraz z postępem technologicznym.
  • Prelegenci omówią nowe formaty reklamowe, prezentując kreatywne podejścia do wykorzystania potencjału telewizyjnego medium. Od ekskluzywnych bloków reklamowych po nowoczesne metody integracji reklamy z programem, przedstawiona zostanie różnorodność możliwości, jakie stwarza telewizyjny rynek reklamowy.

Zaprezentowane zostaną również trendy rozwoju reklamy telewizyjnej w erze cyfrowej, w tym scenariusze przyszłości, w której personalizacja, sztuczna inteligencja i zbieranie danych od widzów odgrywają kluczową rolę.

Dodatkowo omówione zostaną aspekty praktyczne i etyczne związane z reklamą telewizyjną, ukazując, jak ważne jest uwzględnienie danych, personalizacji i poszanowania dla prywatności odbiorców w procesie tworzenia kampanii reklamowych.

Podczas konferencji zostanie też przedstawiona analiza nowych trendów społecznych i ich wpływu na reklamę telewizyjną, co stanowi kluczowy element zrozumienia dzisiejszego rynku i przygotowania się na przyszłość.

Każdy uczestnik wydarzenia otrzyma najnowszą publikację „Reklama na rynku telewizyjnym. Nowe modele biznesowe a rozwój technologii”

Szczegóły i rejestracja na oficjalnej stronie wydarzenia >

Czytaj także

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Patronat IAB: PRO Experts Days w Krakowie

Z przyjemnością informujemy, że już 10 marca 2025 r. spotkamy się na PRO Experts Days – konferencji gromadzącej ekspertów digital marketingu, którą obejmujemy patronatem honorowym i akredytacją DIMAQ. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Konferencyjnym Fabryczna 13, w samym sercu biznesowego Krakowa.

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Patronat IAB Polska: publikacja „Medialna Siła Marki”

Wydana przez IMM publikacja „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. Publikacja właśnie ukazała się w druku. IAB Polska objął patronat honorowy nad tym wydawnictwem.