Sweet.tv nową firmą członkowską IAB Polska

06/13/2025
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpiła platforma streamingowa Sweet.tv.

SWEET.TV to nowoczesna aplikacja, która w jednym miejscu łączy kanały linearne płatne, kanały FAST oraz filmy na żądanie. To również zaawansowane narzędzie dla biznesu, oferujące tradycyjne formaty reklamowe – spoty emitowane na kanałach FAST, jak i innowacyjne rozwiązania takie jak: brandowane kanały FAST, banery, pop-up’y czy powiadomień push. SWEET.TV umożliwia precyzyjne targetowanie reklam, dopasowując przekazu do konkretnych grup odbiorców, zwiększając skuteczność kampanii.

Cieszymy się, że możemy dołączyć do tak silnej i wpływowej społeczności, jaką tworzy IAB Polska. Wierzymy, że nasze doświadczenie i perspektywa jako platformy OTT posiadającej kanały FAST będą cennym głosem w branżowej dyskusji. Wierzymy, że nasza obecność w IAB Polska wzmocni naszą pozycję na rynku i umożliwi jeszcze lepsze dostosowanie naszych działań do dynamicznie zmieniającego się środowiska cyfrowego. – komentuje Klaudia Łyczko-Kuta, Country Manager/Executive Director, przedstawicielka SWEET.TV.

W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.

Czytaj także

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

DIMAQ w programie pilotażowym mikropoświadczeń

Standard DIMAQ dołącza do projektu „Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie”, realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy.

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne jako naturalne środowisko dla skutecznego content marketingu – nowy poradnik IAB Polska

Portale horyzontalne to jedno z niewielu miejsc w internecie, gdzie codziennie spotykają się miliony realnych użytkowników w poszukiwaniu informacji, inspiracji i wiedzy. Ich skala, rozpoznawalność i redakcyjna wiarygodność czynią je idealnym środowiskiem do prowadzenia działań content marketingowych – nie tylko efektywnych wizerunkowo, ale też realnie wspierających decyzje zakupowe konsumentów.