SWEET.TV to nowoczesna aplikacja, która w jednym miejscu łączy kanały linearne płatne, kanały FAST oraz filmy na żądanie. To również zaawansowane narzędzie dla biznesu, oferujące tradycyjne formaty reklamowe – spoty emitowane na kanałach FAST, jak i innowacyjne rozwiązania takie jak: brandowane kanały FAST, banery, pop-up’y czy powiadomień push. SWEET.TV umożliwia precyzyjne targetowanie reklam, dopasowując przekazu do konkretnych grup odbiorców, zwiększając skuteczność kampanii.
Cieszymy się, że możemy dołączyć do tak silnej i wpływowej społeczności, jaką tworzy IAB Polska. Wierzymy, że nasze doświadczenie i perspektywa jako platformy OTT posiadającej kanały FAST będą cennym głosem w branżowej dyskusji. Wierzymy, że nasza obecność w IAB Polska wzmocni naszą pozycję na rynku i umożliwi jeszcze lepsze dostosowanie naszych działań do dynamicznie zmieniającego się środowiska cyfrowego. – komentuje Klaudia Łyczko-Kuta, Country Manager/Executive Director, przedstawicielka SWEET.TV.
W strukturach IAB Polska jest obecnie zrzeszonych blisko 250 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.
Jak dołączyć? Znajdź informacje TUTAJ.