Patronat IAB Polska: Lunch z e-commerce

09/18/2019
18 października w budynku Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie odbędzie się konferencja „Lunch z e-commerce”. Jest to trzecia edycja wydarzenia, które licznie gromadzi przedstawicieli branży e-commerce oraz firmy prowadzące działania uzupełniające handel elektroniczny.

18 października w budynku Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie odbędzie się konferencja „Lunch z e-commerce”. Jest to trzecia edycja wydarzenia, które licznie gromadzi przedstawicieli branży e-commerce oraz firmy prowadzące działania uzupełniające handel elektroniczny.

Zarządzanie działalnością w ramach e-commerce jest obecnie niemałym wyzwaniem. Wymaga od przedsiębiorców nieustannego poszerzania horyzontów, poszukiwania nowych rozwiązań i doskonalenia już wdrożonych. Z tą też myślą powstała inicjatywa będąca polem do dyskusji i wymiany poglądów połączona z licznymi prelekcjami. „Lunch z e-commerce” to potężne źródło inspiracji i pomysłów zarówno dla przedsiębiorców rozpoczynających swoją drogę biznesową, jak i wieloletnich uczestników rynku. Konferencja, odbywająca się w tym roku pod hasłem przewodnim  „Znam. Lubię. Kupuję! Jak sprawić, żeby klienci pokochali Twój e-commerce” łączy wiedzę, biznes i marketing. Organizowane jest z myślą o tych, którym bliska jest idea wymiany specjalistycznej wiedzy i doświadczeń bazujących na wieloletniej działalności. Na konferencji obecni będą właściciele firm oraz dyrektorzy działów marketingu i IT koncentrujący swoje działania przede wszystkim na obszarze województwa mazowieckiego.

Prowadzenie firmy opiera się na budowaniu relacji i odpowiedniej promocji prowadzonych działań. Październikowe spotkanie będzie doskonałą okazją do zdobycia nowych kontaktów i uzyskania cennych informacji biznesowych od najlepszych e-commercowych graczy na rynku. Organizatorzy, prelegenci oraz partnerzy „Lunchu z e-commerce” są przekonani o potędze dialogu. Dlatego spotkanie skoncentrowane jest na uzyskaniu maksymalnych korzyści przez uczestników w ramach networkingu. W programie konferencji obok wystąpień, lunchu i rozmów będzie miała miejsce premiera II wydania książki “Content marketing: Współczesny poradnik po marketingu treści”, którą zaprezentuje jej współautor Wojciech Szymański, prezes Ideo Force.

Czytaj także

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 prezentujemy w opublikowanym właśnie Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Podsumowanie Forum IAB 2023 

Dwa niezwykłe dni Forum IAB 2023 za nami. Podczas konferencji ponad 120 wybitnych ekspertów z dziedziny marketingu, nauki i biznesu podzieliło się strategiami efektywnego prowadzenia biznesu w trudnych czasach. W czasie wydarzenia miał także premierę Raport Strategiczny Internet 2022/2023. Tegoroczna edycja Forum IAB odbyła się w dniach 30-31 maja w warszawskich Złotych Tarasach i tradycyjnie zgromadziła ponad 1000 osób.