Patronat IAB Polska: Lunch z e-commerce

09/18/2019
18 października w budynku Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie odbędzie się konferencja „Lunch z e-commerce”. Jest to trzecia edycja wydarzenia, które licznie gromadzi przedstawicieli branży e-commerce oraz firmy prowadzące działania uzupełniające handel elektroniczny.

18 października w budynku Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie odbędzie się konferencja „Lunch z e-commerce”. Jest to trzecia edycja wydarzenia, które licznie gromadzi przedstawicieli branży e-commerce oraz firmy prowadzące działania uzupełniające handel elektroniczny.

Zarządzanie działalnością w ramach e-commerce jest obecnie niemałym wyzwaniem. Wymaga od przedsiębiorców nieustannego poszerzania horyzontów, poszukiwania nowych rozwiązań i doskonalenia już wdrożonych. Z tą też myślą powstała inicjatywa będąca polem do dyskusji i wymiany poglądów połączona z licznymi prelekcjami. „Lunch z e-commerce” to potężne źródło inspiracji i pomysłów zarówno dla przedsiębiorców rozpoczynających swoją drogę biznesową, jak i wieloletnich uczestników rynku. Konferencja, odbywająca się w tym roku pod hasłem przewodnim  „Znam. Lubię. Kupuję! Jak sprawić, żeby klienci pokochali Twój e-commerce” łączy wiedzę, biznes i marketing. Organizowane jest z myślą o tych, którym bliska jest idea wymiany specjalistycznej wiedzy i doświadczeń bazujących na wieloletniej działalności. Na konferencji obecni będą właściciele firm oraz dyrektorzy działów marketingu i IT koncentrujący swoje działania przede wszystkim na obszarze województwa mazowieckiego.

Prowadzenie firmy opiera się na budowaniu relacji i odpowiedniej promocji prowadzonych działań. Październikowe spotkanie będzie doskonałą okazją do zdobycia nowych kontaktów i uzyskania cennych informacji biznesowych od najlepszych e-commercowych graczy na rynku. Organizatorzy, prelegenci oraz partnerzy „Lunchu z e-commerce” są przekonani o potędze dialogu. Dlatego spotkanie skoncentrowane jest na uzyskaniu maksymalnych korzyści przez uczestników w ramach networkingu. W programie konferencji obok wystąpień, lunchu i rozmów będzie miała miejsce premiera II wydania książki „Content marketing: Współczesny poradnik po marketingu treści”, którą zaprezentuje jej współautor Wojciech Szymański, prezes Ideo Force.

Czytaj także

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Patronat IAB: Medialna siła marki – praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów

Instytutu Monitorowania Mediów właśnie opublikował e-book pt. „Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż” autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego. Publikacja to praktyczny przewodnik po najważniejszych zagadnieniach współczesnego PR-u i marketingu, a także kompendium wiedzy o budowaniu medialnej siły marki. IAB Polska został patronem honorowym tej publikacjI.

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Poznaj kalendarz eventów IAB Polska na 2025 rok!

Ogłaszamy mocno wyczekiwany pod koniec każdego roku roku plan wydarzeń IAB Polska na rok kolejny. W 2025 przygotowaliśmy aż 11 mocnych branżowych eventów. Wpisz je do swojego kalendarza i bądź z nami.

The MGMT dołącza do IAB Polska

The MGMT dołącza do IAB Polska

Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza The MGMT, agencja zajmująca się kompleksowym managementem Twórców internetowych, oferująca indywidualne podejście i innowacyjne rozwiązania dostosowane do ich potrzeb.