18 października w budynku Uczelni Techniczno-Handlowej im. H. Chodkowskiej w Warszawie odbędzie się konferencja „Lunch z e-commerce”. Jest to trzecia edycja wydarzenia, które licznie gromadzi przedstawicieli branży e-commerce oraz firmy prowadzące działania uzupełniające handel elektroniczny.
Zarządzanie działalnością w ramach e-commerce jest obecnie niemałym wyzwaniem. Wymaga od przedsiębiorców nieustannego poszerzania horyzontów, poszukiwania nowych rozwiązań i doskonalenia już wdrożonych. Z tą też myślą powstała inicjatywa będąca polem do dyskusji i wymiany poglądów połączona z licznymi prelekcjami. „Lunch z e-commerce” to potężne źródło inspiracji i pomysłów zarówno dla przedsiębiorców rozpoczynających swoją drogę biznesową, jak i wieloletnich uczestników rynku. Konferencja, odbywająca się w tym roku pod hasłem przewodnim „Znam. Lubię. Kupuję! Jak sprawić, żeby klienci pokochali Twój e-commerce” łączy wiedzę, biznes i marketing. Organizowane jest z myślą o tych, którym bliska jest idea wymiany specjalistycznej wiedzy i doświadczeń bazujących na wieloletniej działalności. Na konferencji obecni będą właściciele firm oraz dyrektorzy działów marketingu i IT koncentrujący swoje działania przede wszystkim na obszarze województwa mazowieckiego.
Prowadzenie firmy opiera się na budowaniu relacji i odpowiedniej promocji prowadzonych działań. Październikowe spotkanie będzie doskonałą okazją do zdobycia nowych kontaktów i uzyskania cennych informacji biznesowych od najlepszych e-commercowych graczy na rynku. Organizatorzy, prelegenci oraz partnerzy „Lunchu z e-commerce” są przekonani o potędze dialogu. Dlatego spotkanie skoncentrowane jest na uzyskaniu maksymalnych korzyści przez uczestników w ramach networkingu. W programie konferencji obok wystąpień, lunchu i rozmów będzie miała miejsce premiera II wydania książki „Content marketing: Współczesny poradnik po marketingu treści”, którą zaprezentuje jej współautor Wojciech Szymański, prezes Ideo Force.