Patronat IAB Polska: Konferencja WE!RE Influencers & WE!RE Gamers vol. 4 już 10 kwietnia

04/05/2024
WE!RE Fantasy organizuje czwartą już edycję konferencji online WE!RE Influencers & Gamers Marketing Talks poświęconej influencer marketingowi i gamingowi. Wydarzenie skupi się na trendach, które wyraźnie zarysowały się w pierwszym kwartale 2024 roku i stanowią mocny fundament predykcji, na których warto opierać strategie marketingowe i komunikacyjne.

Agenda konferencji podzielona jest na dwie części. Pierwsza z nich skupia się na na influencer marketingu, w której Mateusz Górecki odpowie na pytanie jak zapewnić jakość i efektywność przekazu reklamowego oraz kluczowych elementach i dobrych praktykach we współczesnym influencer marketingu. Drugim prelegentem tego segmentu będzie Dawid Myśliwiec, twórca kanału Naukowy Bełkot, który skupi się na merytoryce twórców internetowych. Podejmie on tezę, czy w dobie AI, gdy produkcja wiarygodnie wyglądających fake newsów jest łatwiejsza niż kiedykolwiek, merytoryka w contencie influencerów jeszcze się broni?

Druga część agendy skupi się na gaming marketingu, który stał się mainstreamem i coraz częściej wykorzystywany jest przez marki, Wojtek Maślanka, przedstawi strategie wejścia w gaming krok po kroku oraz odpowie na pytanie, kiedy lepiej wybrać esport a kiedy gaming. Jan Zarzycki, drugi prelegent tego segmentu skupi się na esporcie i przedstawi jak wygląda ta społeczność, jakie czynniki wpływają na oglądalność transmisji esportowych i co marki zyskują wspierając lokalne transmisje turniejów esportowych.

Wydarzenie otworzy krótki panel Justyny Oracz o optymalizacji  i specjalizacji oraz przełożeniu tych czynników na jakość komunikacji.

Konferencja online WE!RE Influencer & Gamers Marketing Talks vol 4 zaplanowana jest na 10 kwietnia, na godzinę 10:00. Udział w niej jest bezpłatny a zarejestrować można się za pośrednictwem strony: https://werefantasy.com/weregamers/.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, który obchodzi w tym roku 25 lecie. Partnerem konferencji jest DIMAQ, międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych, dzięki któremu wydarzenie posiada akredytację. Oznacza to, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać 8 punktów recertyfikacyjnych. Patronat medialny objęła redakcja serwisu about marketing.

 

Czytaj także

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

Patronat IAB Polska: Orion Woman 14 czerwca w Warszawie

14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w świecie biznesu.

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny Internet 2023/2024 IAB Polska już dostępny

W roku 2023 rynek reklamy cyfrowej w Polsce przyspieszył tempo
rozwojowe w porównaniu do roku wcześniejszego, a jego wartość
zwiększyła się o ponad 870 mln zł, osiągając poziom prawie 7,8 mld zł.
Internet wciąż jest kluczowym motorem napędowym rynku mediów
odpowiadającym w roku 2023 za ponad dwie trzecie wzrostu całego
segmentu komunikacji.

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Short social video. Nowa publikacja IAB Polska

Zapraszamy do pobrania poradnika Short social video przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej Social Media IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące tworzenia tej formy wideo, jej miejsca w strategii mediowej marek, wskaźników efektywnosći oraz aspektów prawnych. W publikacji znajdziemy także szereg case studies oraz komentarze i porady ekspertów.