Akredytacja DIMAQ: Konferencja Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu

11/08/2019
Mierzenie efektów działań marketingowych w digitalu stanowi dużą trudność. Kluczem do skutecznych kampanii jest zidentyfikowanie działań, które przynoszą najlepsze efekty biznesowe. Zapraszamy na konferencję Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu.

Zapraszamy na konferencję Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu organizowaną przez Puls Biznesu.
Mierzenie efektów działań marketingowych w digitalu stanowi dużą trudność. Kluczem do skutecznych kampanii jest zidentyfikowanie działań, które przynoszą najlepsze efekty biznesowe. Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w cenie specjalnej z 15 % rabatem, prosimy pisać na kontakt@dimaq.eu

W trakcie wydarzenia chcemy pokazać Państwu jak ocenić co jest skuteczne w Państwa przypadku, a co za tym idzie w co warto inwestować.

Podpowiemy jak uniknąć spekulacji, a bazować na twardych danych.

Pokażemy m.in.:

  • jak zrozumieć obecnych i potencjalnych klientów
  • nie dać się zwieść wielu miarom sukcesu w kampaniach digitalowych
  • jak tworzyć lejki sprzedażowe
  • jak planować strategię kontentową
  • jak budować komunikację omnichannel
  • jak poradzić sobie z ciemną stroną digitalu

Wśród prelegentów:

  • Anna Charytoniuk, Digital Manager Resolution
  • Anna Elwart, Managing Director Resolution
  • Agnieszka Stelmaszczyk, CEO Feno
  • Tomasz Sowa, Media Partner Feno
  • Anna Uptas, Category Marketing Manager Unilever

Punktacja DIMAQ: Prelegent – 30 pkt, Uczestnik – 10 pkt.

Więcej na stronie >>

Czytaj także

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Raport IAB Europe z badania opinii na temat retail media

Aby zrozumieć status retail media w Europie, zarówno po stronie kupujących, jak i sprzedających, Grupa Robocza Retail Media IAB Europe zrealizowała ankietę Attitudes to Retail Media – badanie, które dostarcza branżowy punkt odniesienia dla wdrażania retail media, barier i obszarów wzrostu.