Zapraszamy na konferencję Analiza efektywności działań marketingowych w digitalu organizowaną przez Puls Biznesu.
Mierzenie efektów działań marketingowych w digitalu stanowi dużą trudność. Kluczem do skutecznych kampanii jest zidentyfikowanie działań, które przynoszą najlepsze efekty biznesowe. Posiadacze certyfikatów mogą wziąć udział w cenie specjalnej z 15 % rabatem, prosimy pisać na kontakt@dimaq.eu
W trakcie wydarzenia chcemy pokazać Państwu jak ocenić co jest skuteczne w Państwa przypadku, a co za tym idzie w co warto inwestować.
Podpowiemy jak uniknąć spekulacji, a bazować na twardych danych.
Pokażemy m.in.:
- jak zrozumieć obecnych i potencjalnych klientów
- nie dać się zwieść wielu miarom sukcesu w kampaniach digitalowych
- jak tworzyć lejki sprzedażowe
- jak planować strategię kontentową
- jak budować komunikację omnichannel
- jak poradzić sobie z ciemną stroną digitalu
Wśród prelegentów:
- Anna Charytoniuk, Digital Manager Resolution
- Anna Elwart, Managing Director Resolution
- Agnieszka Stelmaszczyk, CEO Feno
- Tomasz Sowa, Media Partner Feno
- Anna Uptas, Category Marketing Manager Unilever
Punktacja DIMAQ: Prelegent – 30 pkt, Uczestnik – 10 pkt.