Patronat IAB Polska: INSUMMIT – festiwal insightów we wrześniu w Warszawie

09/04/2024
Już 24 i 25 września na PGE Narodowy odbędzie się kolejna edycja Festiwalu INSUMMIT. Program wydarzenia to ponad 100 premierowych wystąpień, paneli i warsztatów o najnowszych insightach, zjawiskach oraz trendach konsumenckich i społecznych. IAB Polska objął patronat honorowy nad wydarzeniem.

Treści festiwalowe zostały starannie wyselekcjonowane przez Radę Programową, tak aby dostarczać zweryfikowaną, popartą danymi wiedzę dla wszystkich tworzących innowacyjne strategie, produkty, usługi, marki i polityki. W tym roku organizatorzy poświęcili szczególnie dużo uwagi aspektom odpowiedzialności i efektywności biznesu oraz współczesnym wyzwaniom marketingu.

Przygotowaliśmy w tym roku wyjątkowo różnorodny program, w którym pokazujemy rolę insightów w budowaniu odpowiedzialnego, innowacyjnego i efektywnego biznesu. Prezentujemy także bardzo szeroki przekrój najnowszych zjawisk i trendów konsumenckich, społecznych i kulturowych. Poprzednie edycje festiwalu udowodniły, że INSUMMIT jest wyjątkowym wydarzeniem gromadzącym ekspertki i ekspertów bardzo licznych branż, których łączy potrzeba rzetelnej wiedzy o ludzkich motywacjach, postawach i zachowaniach. Publiczność INSUMMIT to w równej części osoby wykorzystujące insighty w codziennej praktyce w działach marketingu, komunikacji czy ESG, jak i dostawcy usług profesjonalnych z agencji badawczych, consultingowych, mediowych czy reklamowych. Dla wszystkich mamy mnóstwo inspiracji i praktycznej wiedzy.  – mówi Anna Karczmarczuk prezeska IPSOS Polska, odpowiadająca za koordynację prac Rady Programowej INSUMMIT.  

W Festiwalu INSUMMIT weźmie udział blisko 1000 osób, reprezentujących ponad 300 marek. Wydarzeniu towarzyszą targi branżowe, premiery książek, platformy networkingu oraz spektakl improwizowany. Więcej informacji na www.insummit.pl

Organizatorami Festiwalu INSUMMIT są Polskie Towarzystwo Badania Rynku i Opinii oraz Organizacja Firm Badania Rynku i Opinii.

Dla firm członkowskich IAB Polska przygotowaliśmy specjalny rabat na zakup biletów. Po odbiór kodu rabatowego -10% napisz na adres: m.stepien@ian.org.pl

Szczególnie zapraszamy na panel dyskusyjny pt. “Siła standardów – siła synergii. Jak osiągnąć cross-branżowy konsensus napędzający biznes?” organizowany przez Polską Organizację Reklamodawców, w którym udział weźmie prezes zarządu IAB Polska- Włodzimierz Schmidt. Panel odbędzie się 25 września o godzinie 10:25. Więcej o panelu tutaj > 

Partnerami wydarzenia są  Minds&Roses, Fieldstat, Ipsos Polska, IQS, Kantar Polska, PredictiveSolutions, 4P Reseacrh Mix, Best Response, IBRiS, Innovation Coach, INQUIRY, MASMI, MetrixLab, Opinia24, PBS, SmartCAWI, Polski Panel Narodowy, Research Collective, Taberna, Zymetria, EFFIE,  IAA Poland, IAB Polska, Marketer +, Marketing przy Kawie , Mediarun, MTBiznes, Nowy Marketing , Polskie Badania Internetu, Polska Organizacja Reklamodawców, PWN, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Zbadaj.to, Ziemianie Atakują.

 


To wydarzenie zostało objęta patronatem honorowym IAB Polska ze względu na swoją wysoką wartość merytoryczną. Organizujesz wydarzenie lub tworzysz inną inicjatywę skierowaną do branży digital marketingu? Możesz ubiegać się o nasz patronat. Zapoznaj się ze szczegółami.

Czytaj także